Zombie-MMO:t The Day Before får ny läcker gameplay-trailer

Robot
Zombie-MMO:t The Day Before får ny läcker gameplay-trailer

Och dessutom släppdatum nästa år.

#Fntastic, #The-day-before


Medlem

Den första halvan var jag nästan övertygad om att det var en division mod...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Citat:

har till och med anklagats för att se lite för bra ut.

Jag undrade vad ni menade när ni skrev det här, men efter att ha sett trailern förstår jag. Ja, det här ser för bra ut. Mest bara grafiskt demo och jag undrar om spelet ens har mer än vapnet man såg i videon som fungerar och något mer än bara den fiendetypen man såg som fungerar på en specifik scriptad plats. Återstår väl att se när vanligt folk får sätta händerna i spelet.

Medlem

Min enda reaktion är att musiken dödade stämning i trailern. Sänkte intresset till noll. Vem vill ha en Zombie-pangare med känslan av en billig sit-com?


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Underligt nog så, det jag reagerade på var att man inte såg en enda kvinna i hela trailern


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av Ankh:

Den första halvan var jag nästan övertygad om att det var en division mod...

Tänkte exakt samma sak, innan jag såg att det faktiskt var GTA V mod när de började skjuta zombies.

Geeks Gaming

Ja, något är fel. Är alldeles för snyggt och flyter för bra för att vara klart inom den tidsramen.

Luktar vaporware lång väg och/eller juridiskt träsk med ”lånade” assets eller liknande

Medlem
Skrivet av Nomman:

Min enda reaktion är att musiken dödade stämning i trailern. Sänkte intresset till noll. Vem vill ha en Zombie-pangare med känslan av en billig sit-com?

Håller med, musiken var störande och en total miss.

Medlem

Nej, tyvärr tror jag det inte alls på det här spelet.
Det ser fortfarande ut som en tech-demo, om släpp ska ske i juni 2022 behöver iallafall jag se utvecklarna spela spelet på en stream eller video.
Riktigt gameplay med kommentarer från utvecklarna.

Medlem
Skrivet av Nomman:

Min enda reaktion är att musiken dödade stämning i trailern. Sänkte intresset till noll. Vem vill ha en Zombie-pangare med känslan av en billig sit-com?

Syftet är väl förmodligen att visa vad du kan ägna dig åt på "fritiden" i spelet och då har man en lättsam och glad musik till det. Jag tolkar det därmed som att sysslorna är frivilliga och att man gör dem om man finner dem roliga. Annars kanske några tolkar det som att det är nödvändigt att gå och plundra butiker för att rusta upp ett hus. Nu ser det istället ut som en video som bara visar möjliga sidosysselsättningar.

Medlem

Kolla dom andra trailarna på Steam. Tycker inte trailern gör inte rättvisa för spelet.

https://store.steampowered.com/app/1372880/The_Day_Before/

Medlem
Skrivet av kain2master:

Kolla dom andra trailarna på Steam. Tycker inte trailern gör inte rättvisa för spelet.

https://store.steampowered.com/app/1372880/The_Day_Before/

De andra trailarna har fått väldigt mycket kritik för att vara "to good to be true". Vi får helt enkelt vänta med att se om någon trailer gjorde spelet rättvisa.

Medlem

Men alltså MMO? Snackar vi riktig mmo eller kommer det vara nå halvdana sessions a la day z/h1z1?/hunt showdown.

Hitintills känns det för bra för att vara sant, tror absolut dom kan ha lyckats med grafiken som man ser den, men tror världen kommer vara för liten och innehållslös

Medlem

Som andra sagt, verkar för bra för att vara sant. Mina misstankar bara stärks av att det är en rysk utvecklare och de släpper i stort sett INGA nyheter om detta, bara scriptade videos.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av kain2master:

Kolla dom andra trailarna på Steam. Tycker inte trailern gör inte rättvisa för spelet.

https://store.steampowered.com/app/1372880/The_Day_Before/

Blir lite problematiskt med en sådan kommentar när vi inte ens sett spelet, utan bara tungt skriptade trailers med något som kan vara gameplay, men inte ser speciellt äkta ut.

Medlem

Oj oj... detta ser ut att vandra in i en snårskog av stämningar och tveksamheter. Det finns en parfym med det namnet som står på reklampelaren från Dior, det finns ett företag med liknande namn som i varuhuset avslöjar en enkel google sökning... Om man skiter i att man blir stämd så kanske man kan släppa detta spelet. Hemsk trailermusik.

Medlem

Är jag den enda som inte ville "trailern" skulle ta slut?

1
Skriv svar