Guardians of the Galaxy tar 150 GB lagring i anspråk

Robot
Guardians of the Galaxy tar 150 GB lagring i anspråk
Medlem

Blir lite nyfiken vem med PC här som verkligen hade behövt rensa för 150 GB. Kan ni inte lägga till en poll i artikeln?

Edit: Får hoppas att konsolversionerna kräver lite mindre.

Skrivet av Kyraal:

Blir lite nyfiken vem med PC här som verkligen hade behövt rensa för 150 GB. Kan ni inte lägga till en poll i artikeln?

Edit: Får hoppas att konsolversionerna kräver lite mindre.

Jag har klarat mig många år på 256 + 120 GB SSDer, men det har ju blivit mycket billigt nu så om jag hade behövt så hade jag bara köpt en 500-1000 GB ssd ochg slängt in i datorn.

Avstängd

Ps5 download size utan day one patch ligger på 41GB


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem

Kommer detta till Game pass?

Medlem

Det låter som om dom gjort allt i sin makt för att optimera.

*host*


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Skönt att det ser så brutalt dåligt ut att man slipper tänka på det

Medlem

Hur i helvetti kan det ta 150 gb på PC?

Medlem
Skrivet av Stripe:

Kommer detta till Game pass?

Nej

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Blir lite nyfiken vem med PC här som verkligen hade behövt rensa för 150 GB. Kan ni inte lägga till en poll i artikeln?

Edit: Får hoppas att konsolversionerna kräver lite mindre.

Jag hade behövt rensa för ett spel på 150GB. Jag har ca 80GB ledig på min spel-NVMe (1TB).


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Blir lite nyfiken vem med PC här som verkligen hade behövt rensa för 150 GB. Kan ni inte lägga till en poll i artikeln?

Edit: Får hoppas att konsolversionerna kräver lite mindre.

Jag har 2 tb nvme och 500gb ssd och jag har ungefär 200gb ledigt.


signatur

Stationär: Asus GeForce RTX 4080 TUF, AMD R7 7700x CPU, 32 GB RAM DDR5 6000MHZ
Laptop: MacBook Pro 2021 16",
Konsol: PS5, Switch Oled
Ljud: Sennheiser HD 660s, Monoprice THX 887, LS50 Meta, Minidsp Flex Dirac
Ljus: LG 45GR95QE OLED, LG B1 65, HP Reverb G2

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Ge det en kvart efter release. Sen kommer det nog.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Stripe:

Kommer detta till Game pass?

Till slut antar jag.

Edit: Var sen på den.

Medlem
Skrivet av 4thePlayers:

Ps5 download size utan day one patch ligger på 41GB

Hur sjuttsicken lyckas dem med det?
Vi får väl se vart det slutar efter patchen, men annars så bör de lyckats väldigt bra med komprimering, vilket är lovande.
Man får hoppas på att även Series S ägarna får ungefär samma storlek, annars blir det tungt.

Ska bli intressant med DF test framöver.

Inaktiv

COD:MW:

haha me-me skoj skoj

Medlem
Skrivet av Mirage:

Ge det en kvart efter release. Sen kommer det nog.

Haha kanske de.. Gillar Game Pass, men tänkte köpa det till min ps5. Ser riktigt kul ut

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Skönt att det ser så brutalt dåligt ut att man slipper tänka på det

Hur vet du det?
Du låter som en sådan där "jag hatar sportspel därför är alla NHL spel dåliga"

Medlem
Skrivet av Gaara:

Hur vet du det?
Du låter som en sådan där "jag hatar sportspel därför är alla NHL spel dåliga"

Tänkte du efter innan du skrev denna kommentar?

Av det jag har sett hittills av spelet så är min uppfattning att det ser väldigt dåligt ut.

Min åsikt. Ingen fakta.

Vart skrev jag någonstans att jag vet att det är dåligt?

Vill du kanske radera din kommentar innan allt för många läser den så slipper du skämmas.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Tänkte du efter innan du skrev denna kommentar?

Av det jag har sett hittills av spelet så är min uppfattning att det ser väldigt dåligt ut.

Min åsikt. Ingen fakta.

Vart skrev jag någonstans att jag vet att det är dåligt?

Vill du kanske radera din kommentar innan allt för många läser den så slipper du skämmas.

Jag står för vad jag säger, jag raderar inte mina inlägg själv. Jag delar inte din åsikt och vad jag sa tidigare var min spontana tanke om din kommentar. Skäms inte alls.

Medlem
Skrivet av Cortex:

Hur i helvetti kan det ta 150 gb på PC?

Ja det har bara Crystal Dynamics svar på

Har det här nånting med Marvel spelet som kom nyss? trodde bara det var ett dlc först men det är annan utvecklare va?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Har en extra tb i ps5an(+1tb extern till ps4 spel) så är inte i behov av att rensa något. Men tänker inte röra det här spelet i första taget. Ser alldeles för likt det där Marvel spelet för min smak så att det vänder sig i magen. Men man ska aldrig säga aldrig. Har hört att det ska vara bättre...

Avstängd
Skrivet av Fearnox:

Hur sjuttsicken lyckas dem med det?
Vi får väl se vart det slutar efter patchen, men annars så bör de lyckats väldigt bra med komprimering, vilket är lovande.
Man får hoppas på att även Series S ägarna får ungefär samma storlek, annars blir det tungt.

Ska bli intressant med DF test framöver.

Oodle och Kraken.
Ska bli väldigt intressant att se install size efter patchen.

Förövrigt blir det nog inget köp utan iställer blir det att testa när spelet kommer till PS-now.


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Har det här nånting med Marvel spelet som kom nyss? trodde bara det var ett dlc först men det är annan utvecklare va?

Nej det hör inte ihop med Marvel Avengers spelet utan är ett fristående spel.

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Till slut antar jag.

Edit: Var sen på den.

Jag hoppas!

Medlem
Skrivet av Gaara:

Jag står för vad jag säger, jag raderar inte mina inlägg själv. Jag delar inte din åsikt och vad jag sa tidigare var min spontana tanke om din kommentar. Skäms inte alls.

Han sade att det SER dåligt ut. Inte att det ÄR det.
Du kan inte byta hans ord, och försöka få det att låta som han sade något som han inte sade, det står ganska klart och tydligt.


signatur

I drank what?

Medlem

Undrar ifall det blir att dom släpper en patch samma dag som det lanserar på ett par GB extra.

Avstängd

Nya uppgifter
PC versionen: 80 GB
Ps4 versionen: 60 GB
Ps5 versionen 31 GB

https://twitter.com/Zuby_Tech/status/1452240899036127237?s=20

Tillägg: XSX versionen ser ut att landa på 42 GB


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

1
Skriv svar