Senaste Suicide Squad: Kill the Justice League-trailern är full av svart humor

Robot
Senaste Suicide Squad: Kill the Justice League-trailern är full av svart humor

Inget gameplay, men verkar åtminstone vara in-engine.

#Kill-the-justice-league, #Rocksteady, #Suicide-squad


Medlem

Är inte speciellt bevandrad inom DC men vem tusan godkände en pratande haj från början egentligen? ^^

Med det sagt älskade jag trailern och ser fram emot spelet.

Skribent
Skrivet av gorbatjov:

Är inte speciellt bevandrad inom DC men vem tusan godkände en pratande haj från början egentligen? ^^

Med det sagt älskade jag trailern och ser fram emot spelet.

Ja, ser bra ut. Ska bli spännande att se hur de löst stridssystemet.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Är inte speciellt bevandrad inom DC men vem tusan godkände en pratande haj från början egentligen? ^^

Med det sagt älskade jag trailern och ser fram emot spelet.

Förmodligen samma personer som godkände en talande krokodil 😁

Rocksteady gjorde ett bra jobb med Arkham-serien, men jag är ingen comic-buff och lirar aldrig co-op så det blir nog att stå över detta. Önskar dem ändå en framgång.

Medlem

Tyckte den nya Suicide Squad filmen var riktigt, riktigt bra och har även kollat Harley Quinn tecknade serien som jag starkt rekommenderar också. Väldigt mycket svart och vuxen humor i den med grymma röstskådespelare.

Därför har de här karaktärerna vuxit mycket mer för mig på sistone, har aldrig varit insatt i Harley och hennes gäng förut men nu ser jag fram emot detta. Hoppas det blir riktigt bra

Haha så dom kontrar med en egen trailer

Va tusan, det är ju hon från Jedi Fallen Order!!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Sällan jag blir hypad av icke-gameplay trailers för nya spel men denna gjorde något som kändes rätt. Får se sen när gameplay kommer ut men nu är det på min radar iaf.

Medlem
Skrivet av serdyllon:

Förmodligen samma personer som godkände en talande krokodil 😁

Rocksteady gjorde ett bra jobb med Arkham-serien, men jag är ingen comic-buff och lirar aldrig co-op så det blir nog att stå över detta. Önskar dem ändå en framgång.

Haha helt klart samma folk.
Co-op spelar jag knappt heller men är det bekräftat att det blir det? Har jag missat helt isåfall.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Ja, ser bra ut. Ska bli spännande att se hur de löst stridssystemet.

Verkligen!

1
Skriv svar