Next-gen-Witcher 3 klassificeras av Pegi, med release... idag!?

Robot
Next-gen-Witcher 3 klassificeras av Pegi, med release... idag!?
Medlem

Har man fått se något av detta på next gen?

Medlem
Skrivet av Stripe:

Har man fått se något av detta på next gen?

Inte vad jag vet. Följt detta slaviskt men svårt att hitta info. Är så sugen på ny runda i Witcher 😊

Medlem
Skrivet av Pettor:

Inte vad jag vet. Följt detta slaviskt men svårt att hitta info. Är så sugen på ny runda i Witcher 😊

Misstänkte det. Har inte heller sett det.

Medlem

Hoppas att det stämmer! Är så sjukt sugen på att spela igenom det igen, men har tänkt invänta next gen-uppdateringen.

Medlem

Då var det dags att få pam param, pam pam param på huvudet igen då..

Medlem

Är inte folk typ klara med detta spel?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Är inte folk typ klara med detta spel?

Spelar du aldrig om bra spel?

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Är inte folk typ klara med detta spel?

Spelar du aldrig om spel efter att du spelat det en gång? Det har gått 6 år sedan det släpptes, så det är ganska rimligt att ge det en till genomspelning tycker jag.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Avstängd

Köpte goty versionen för en femtiolapp strax efter new gen version blev announcad. Har ännu inte testat det.

Snart kanske det blir att testa. Har dock väldigt låga förväntningar på grund av skiten som kallas cyberpunk.


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem

Inte lirat witcher 3 ännu, bara kommit 20% o tappat en save sen har jag inte orkat återuppta det. Kanske är dags nu!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Datumet till Pc är dock mer än ett år fel? Elller kom det en nyversion av det 30: augusti 2016?

Medlem
Skrivet av 4thePlayers:

Köpte goty versionen för en femtiolapp strax efter new gen version blev announcad. Har ännu inte testat det.

Snart kanske det blir att testa. Har dock väldigt låga förväntningar på grund av skiten som kallas cyberpunk.

Witcher 3 är det bästa spelet i sitt slag, väldigt svårt att återgå till något som Skyrim efter det. Striderna är väl kanske lite meh men det finns ju moddar också.

Inaktiv

Trevligt! Fantastiskt spel så det blir ännu en genomspelning om jag lyckas få tid över.

Medlem

Ser verkligen fram emot att köra igenom detta på min Series X, spelade aldrig det när det kom.

Medlem
Skrivet av Thane:

Datumet till Pc är dock mer än ett år fel? Elller kom det en nyversion av det 30: augusti 2016?

Det är förmodligen datumet för GOTY-versionen.

Medlem

19 idag ju, så ge mig

Medlem

Men det har inte släppts än va?

Medlem

Inte lirat Witcher. Dock snart klart med Cyberpunk 2077 och det gav mersmak. Blir kanske köp.

Medlem

Nu blev man nästan lycklig! Startade igång xboxet, men inget ännu...


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Inte idag tyvärr men det är nog inte långt bort!

https://www.gamesradar.com/the-witcher-ps5-and-xbox-series-x-...


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Gen
Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Är inte folk typ klara med detta spel?

När jag fick höra att en ray tracing version av spelet var på G så beslutade jag mig för att spara båda DLCs för detta Är SJUKT taggad.

Medlem

Jag gjorde lite journalism och såg att CDR har svarat följande angående denna information

"PlayStation 5 and Xbox Series X|S are new platforms for The Witcher 3: Wild Hunt, so the game had to be submitted for age classification on these platforms specifically. This is a standard procedure and the date mentioned on PEGI's website is the rating's issue date."

Medlem
Skrivet av Map-pen:

Spelar du aldrig om bra spel?

Jo? 3e generationen av samma spel med lite hdr skiter jag i dock.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Gen:

När jag fick höra att en ray tracing version av spelet var på G så beslutade jag mig för att spara båda DLCs för detta Är SJUKT taggad.

Ok. Så om man hoppade på spelet sent så visst, kul med en patch.
Men det löser väl inte det som nu är rätt utdaterat, typ ful läppsynkning och att alla ser ut som stela skyltdockor etc? Rent ljusmässigt och grafiskt generellt så ser ju spelet fortfarande ok ut, utan raytracing.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Inaktiv

Har kört RDR2 tre gånger (det är nog mitt absoluta favorit story-spel) annars kör jag sällan om spel.
Men Witcher var ju rätt bra och jag är ju vad mina polare kallar en "grafikbög", så kanske är dags igen med vackrare grafik den här gången (får jag anta).

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Har kört RDR2 tre gånger (det är nog mitt absoluta favorit story-spel) annars kör jag sällan om spel.
Men Witcher var ju rätt bra och jag är ju vad mina polare kallar en "grafikbög", så kanske är dags igen med vackrare grafik den här gången (får jag anta).

Skillnaden mellan PS4/PS5 versionerna är väl bara uppskruvade grafikinställningar? Så om du spelar på PC, typ den i din signatur, så har du ju redan "next-gen". Eller har jag missat något?


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Inaktiv
Skrivet av Aesoprock:

Skillnaden mellan PS4/PS5 versionerna är väl bara uppskruvade grafikinställningar? Så om du spelar på PC, typ den i din signatur, så har du ju redan "next-gen". Eller har jag missat något?

Jag vet faktiskt inte. Men det var inte ray-tracing senast jag spelade.
Men är det ingen skillnad på PC så kan det kvitta för min del.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Jag vet faktiskt inte. Men det var inte ray-tracing senast jag spelade.
Men är det ingen skillnad på PC så kan det kvitta för min del.

Finns vare sig hdr eller ray tracing i versionen på PC


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Skulle gissa att det släpps i samband med netflix serien. Det vill säga runt den 17:e december

12
Skriv svar