Xbox "definitivt inte" färdiga med att köpa på sig studior

Robot
Xbox "definitivt inte" färdiga med att köpa på sig studior
Medlem

Kan de inte bara köpa Playstation och Nintendo så kommer alla spel på gamepass dag ett och på PC? Öppna plånboken nu MS.

Medlem
Skrivet av BooliBoo:

Kan de inte bara köpa Playstation och Nintendo så kommer alla spel på gamepass dag ett och på PC? Öppna plånboken nu MS.

Tror inte det hade gått igenom domstolen😅

Ambassadör
Xbox
Skrivet av BooliBoo:

Kan de inte bara köpa Playstation och Nintendo så kommer alla spel på gamepass dag ett och på PC? Öppna plånboken nu MS.

Haha, det hade ju inte varit dumt.

Men nä, konkurrensen är bra och är det som ger oss fler och fler välgjorda spel på alla plattformar. Xbox idag med Game Pass, Series X|S, enorm first party maskin etc. hade inte sett ut på det viset utan att bli pushade. Likaså alla grymma spel från PlayStation som de satsar mer och mer på. De driver varandra framåt, till alla gamers fördel.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Haha, det hade ju inte varit dumt.

Men nä, konkurrensen är bra och är det som ger oss fler och fler välgjorda spel på alla plattformar. Xbox idag med Game Pass, Series X|S, enorm first party maskin etc. hade inte sett ut på det viset utan att bli pushade. Likaså alla grymma spel från PlayStation som de satsar mer och mer på. De driver varandra framåt, till alla gamers fördel.

Word.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Vem är den där Xbox som köper upp massa saker? Min konsol handlar ingenting åt mig. Är det en exklusiv feature som jag har missat?


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av BooliBoo:

Kan de inte bara köpa Playstation och Nintendo så kommer alla spel på gamepass dag ett och på PC? Öppna plånboken nu MS.

Netscape never forget.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Är väl ändå MS som handlar inte Xbox?


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Haha, det hade ju inte varit dumt.

Men nä, konkurrensen är bra och är det som ger oss fler och fler välgjorda spel på alla plattformar. Xbox idag med Game Pass, Series X|S, enorm first party maskin etc. hade inte sett ut på det viset utan att bli pushade. Likaså alla grymma spel från PlayStation som de satsar mer och mer på. De driver varandra framåt, till alla gamers fördel.

Skrivet av Proximately:

Excel nej men allvarligt så är det så klart. Konkurrens är i princip alltid till nytta för konsumenten.

Medlem
Skrivet av Thane:

Tror inte det hade gått igenom domstolen😅

De får helt enkelt smyg köpa dem....... 😉

Medlem
Skrivet av SunShine:

Är väl ändå MS som handlar inte Xbox?

Xbox Game Studios
Har förmodligen en "egen börs'.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Dem har 3 st spel på G från studios dem funderar på att köpa.

blir det inte bara sämre och sämre spel om alla har samma ägare? Ingen konkurrens

Medlem

Med allt detta sagt hoppas jag personligen att vi slipper se fler studios med väletablerade multiplattformmärken köpas upp av Sony, Microsoft, Nintendo osv. Det suger varje gång, oavsett hur många gånger jag hör "it is what it is."


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

MS Word.

1
Skriv svar