Rykte - ett nytt Splinter Cell har fått grönt ljus av Ubisoft

Robot
Rykte - ett nytt Splinter Cell har fått grönt ljus av Ubisoft

Ska vara i produktion, om än väldigt tidigt.

#splinter-cell


Frilansare

Kan inte vara en slump att denna DN-flash dök upp i mitt flöde EXAKT efter det att jag publicerade den här nyheten:

Medlem

Äntligen.
Splinter cell är nått man saknat länge.
Ska bli intressant vad det beryktade VR-spelet är för nått också.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hoppas verkligen Michael Ironside gör comeback som Sam Fisher!

Skribent

De har säkert skrotat Ghost Recon Battle Royal-spelet och testar nu om Splinter Cell-fansen är mer mottagliga för ett multiplayer-inriktat Splinter Cell med BR-mekanik. XD


signatur

"Writer and Fighter"

Skribent
Skrivet av Johan Lorentzon:

De har säkert skrotat Ghost Recon Battle Royal-spelet och testar nu om Splinter Cell-fansen är mer mottagliga för ett multiplayer-inriktat Splinter Cell med BR-mekanik. XD

Det sjuka är att det är nog närmare sanningen än vad vi vill tro...


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Splinter cell var det sista spelet från wal mart läckan 2018 att ännu inte avslöjas, roligt

Skrivet av Johan Lorentzon:

De har säkert skrotat Ghost Recon Battle Royal-spelet och testar nu om Splinter Cell-fansen är mer mottagliga för ett multiplayer-inriktat Splinter Cell med BR-mekanik. XD

Vad är det för fel på en Open World-smygare, där du måste ta dig till High Places™ för att låsa upp aktiviteter på kartan och kartlägga motståndaren?


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Hoppas det är mer troget originalet

Edit / skall fan installera det på en gång!

Skribent
Skrivet av hannes.theorell:

Vad är det för fel på en Open World-smygare, där du måste ta dig till High Places™ för att låsa upp aktiviteter på kartan och kartlägga motståndaren?

See what you did there!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jaha, den här gången kanske vi får jaga pluppar på en stor karta med Sam Fisher istället.

Skribent
Skrivet av Påskmust:

Jaha, den här gången kanske vi får jaga pluppar på en stor karta med Sam Fisher istället.

ja, rent teoretiskt skulle ju Assassin-ordern kunnat ha blivit "First Echalon" i nutid....om man nu tänker så.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av gizm0:

Hoppas verkligen Michael Ironside gör comeback som Sam Fisher!

Det hoppas jag verkligen inte! Jag är gammalt fan av serien sen första spelet kom, Ironside har varit jävligt bra som Sam men han är över 70 bast nu.
Jag hoppas dom gör en soft reboot och dom får gärna ta in en ny skådespelare.

Skribent
Skrivet av Deli:

Det hoppas jag verkligen inte! Jag är gammalt fan av serien sen första spelet kom, Ironside har varit jävligt bra som Sam men han är över 70 bast nu.
Jag hoppas dom gör en soft reboot och dom får gärna ta in en ny skådespelare.

Jag hade varit ok med att de kör en gammal Sam med Ironside, sen att de introducerar en ny yngre karaktär vi får spela.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Deli:

Ironside har varit jävligt bra som Sam men han är över 70 bast nu.

Äh, låt han fortsätta och bygg spelet på det. Drömmer om att få infiltrera Lions-föreningar och smyga runt i bingohallar och vårdcentraler.

Medlem
Skrivet av Deli:

Det hoppas jag verkligen inte! Jag är gammalt fan av serien sen första spelet kom, Ironside har varit jävligt bra som Sam men han är över 70 bast nu.
Jag hoppas dom gör en soft reboot och dom får gärna ta in en ny skådespelare.

Dom hade en ny röst i Blacklist, långt ifrån lika bra som Ironside.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skribent
Skrivet av bluebird:

Äh, låt han fortsätta och bygg spelet på det. Drömmer om att få infiltrera Lions-föreningar och smyga runt i bingohallar och vårdcentraler.

Eller demensboendet med förvirrande dementa nattetid. Kan ju bli en lika skrämmande upplevelse som barnhemmet i Silent Hill.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Medlem

Michael ironside or get THE du*k out!

Medlem
Skrivet av Deli:

Det hoppas jag verkligen inte! Jag är gammalt fan av serien sen första spelet kom, Ironside har varit jävligt bra som Sam men han är över 70 bast nu.
Jag hoppas dom gör en soft reboot och dom får gärna ta in en ny skådespelare.

Hideo Kojimas: Splinter Cell?
Skulle vara riktigt kul att se hans tolkning, gärna med David Hayter som Sam också:D

Medlem

Så länge dom använder en person med en hård bas röst så är jag nöjd, så det låter lite manligt som originalet.

Medlem

Känner på mig att jag kommer att bli besviken.. handlar säkert om Sam's dotter i en stor öppen värld.

Medlem

Drömmen vore om de slänger in michael ironside samt en handling som är OM Sam Fisher. En Personlig kamp. Inget regerings skit. Sure i conviction var det lite åt det hållet men de var mycket annat som sabbade en stor potential.

Ta Man On Fire inspiration om de måste! 👍

Medlem

Snälla ta inspiration från Splinter Cell: Chaos Theory! Det bästa spelet i serien med gudomligt bra co-op! Förmodligen den bästa co-op upplevelsen jag stött på.

Medlem

Snälla, låt det inte vara ännu ett sandlådespel från Ubisoft!!! Linjära banor med stor omspelbarhet som de tidigare spelen tack!

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Dom hade en ny röst i Blacklist, långt ifrån lika bra som Ironside.

Han var faktiskt helt okey i det spelet, svårt att säga att han var bra för "Sam" är faktiskt inte en jättesvår karaktär att spela, anledningen till att blacklist fick skit var nog mest bara för att det inte var Ironside, mer än något annat iaf.

Medlem

Nästa spelserie till slakt!

Förtroendet till AAA-studios att förvalta en populär gammal spelserie 2021 är ju exakt noll 😕

Medlem

Litar inte på dagens Ubisoft.
De kommer att förstöra ett seriös smygspel till något "waaaccckkkky and zaaannnny".


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Har bara lirat Blacklist men tyckte det var ett väldigt bra spel. Något jag gillade var att alla ens gadgets var användbara och man kände sig lite som Batman.

Grafiken har också hållit bra tycker jag, lirade det för typ ett halvår sen och tyckte spelet såg förvånansvärt snyggt ut.

Ubisoft ligger inte jättehögt på min lista men lite intresserad blir man ändå om de släpper ett nytt.

Medlem

Som vi har saknat dig Samuel Leo Fisher

12
Skriv svar