Inför releasen - testa Riders Republic i upp till fyra timmar

Robot
Inför releasen - testa Riders Republic i upp till fyra timmar

Testveckan inleds 21 oktober - radical!

#riders-republic, #testvecka


Medlem

Detta måste provas!

Satt här om dagen och kolla på gameplay på min 4k tv och de var fan rätt imponerande 😃👍

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

Detta måste provas!

Satt här om dagen och kolla på gameplay på min 4k tv och de var fan rätt imponerande 😃👍

Synd att spelet suger och du tröttnar efter 2h.

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

Detta måste provas!

Satt här om dagen och kolla på gameplay på min 4k tv och de var fan rätt imponerande 😃👍

Var TVn imponerande eller spelet?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Alltså detta spel, det skrivs en del om det. Men jag fattar verkligen inte hypen, spelet ser astråkigt ut, kanske roligt under 10 min, men sen inte mer.

Medlem

Personligen hade jag kul i detta spel, inget jag kommer spela länge per gång men ett jag kommer hoppa in lite fler gånger i veckan och köra nån timme eller så, speciellt med en polare.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Perfekt spel o lira nån halvtimma efter jobbet spel för mig iaf.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Var TVn imponerande eller spelet?

Spelet var jäkligt imponerande i 4k Grafiskt, även animationerna var riktigt polerade. Såg helt klart bättre ut än väntat.👍

Medlem
Skrivet av noreason:

Synd att spelet suger och du tröttnar efter 2h.

Därför man ska ta vara på att man får testa spelet. 😁

Medlem

Det jag störde mig på att man inte kan prejja eller slå ner sina motståndare på nå sätt.
Man clippar bara genom dom andra.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Var hypad, Tänkte att det skulle vara ett trials i sandlåda blev ruskigt besviken och insåg att målgruppen är typ 10åringar. Avinstallerade efter 1h och kommer inte spela det igen.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Min son fastnade helt för spelet 😁. Inget spel för mig men kul för alla som gillar det 🤩

1
Skriv svar