Ny Starfield-video ger oss en titt på The Settled Systems

Robot
Ny Starfield-video ger oss en titt på The Settled Systems

Den lilla del av Vintergatan där spelet utspelar sig.

#Bethesda, #Starfield, #nyhetstips


Medlem

Allt vi har fått se har ju sett fantastiskt ut. Problemet är att vi inte har fått se särskilt mycket.
Men om man ( som jag ) älskar Elder Scrolls och Fallout så finns det nog en hel del att våga hoppas på.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Detta kommer bli hur bra som helst!!


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Galaxer i mina braxer! Har gjort resan från open world-fantast till någon som inte avslutat ett sådant på åratal men förhoppningsvis är det här spelet som ändrar på den saken

Skribent
Skrivet av SID 6.7:

Allt vi har fått se har ju sett fantastiskt ut. Problemet är att vi inte har fått se särskilt mycket.
Men om man ( som jag ) älskar Elder Scrolls och Fallout så finns det nog en hel del att våga hoppas på.

Ja, det vi fått se och höra om världen känns faktiskt riktigt bra. Det ska bli kul att se lite faktiskt gameplay. Förhoppningsvis känns det inte bara som Fallout/Elder Scrolls i rymden.

Medlem

Ser fram emot detta spel från min favorit spelstudio.

Medlem

Får se, gillar Bethesda, men '76 rubbade mitt förtroende.

Men detta kanske är starten till en ny IP, för mig är frågan hur djupt går de ner i världen och lägger tid på att skapa städer och miljö, inte kul om man kommer till "copy-paste moon 43" och går genom samma dialoger igen och igen. Sen också om själva rymd delen involverar pew-pew eller om det bara är ett fasttravel mellan destinationer. Ser oavsett fram mot mer detaljer.

Jh
Medlem

Det känns spännande men jag hoppas verkligen det blir snyggt och balanserat🤞


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

1
Skriv svar