Uncharted-filmen – första trailern är här!

Robot
Uncharted-filmen – första trailern är här!

Nog är det Uncharted allt.

#uncharted


Avstängd

Officiell


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Redaktör
Skrivet av 4thePlayers:

Oj, den kom snabbt. Tack! Jag skrev om nyheten.


signatur
Avstängd

Blir det någon Oscar? Nope.
Blir det MOTY? Nope

Blir det en underhållande film? Verkar absolut så


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem

Ser otroligt A ut.

Särskilt i jämförelse med liknande spelfilmer, såsom Tomb raider etc.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Älskar Uncharted-spelen så är rädd för att jag kommer ha alldeles för höga förväntningar på den här filmen.
Ska bli kul att se den oavsett.


signatur

PSN: Swede_78

Medlem

Ser betydligt bättre än vad jag hade hoppats på.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Löfbergs lila:

Ser otroligt B ut.

Håller med. Ser ut som en Tomb Raider film. Jag kommer nog se den trots allt, eftersom jag inte spelat spelen.

Skrivet av matt76:

Ser otroligt A ut.

Särskilt i jämförelse med liknande spelfilmer, såsom Tomb raider etc.

Vad vare som såg "A" ut? När han med sina bara armar hävar sig fram i motvind mellan lådorna ute på 5000m höjd när planet kör i typ 800km/h? Eller när han i samma veva hoppar in i bakdelen av flygplanet? Ja jo...det ser väldigt "A" ut

Medlem

Robbie Amell (Upload) hade varit klippt och skuren som Nathan


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Ser medioker ut, så blir säkert en serie på 4-5 filmer och en spinoff eller två…ja jag är bitter idag, låt mig negga…


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Mariva:

Älskar Uncharted-spelen så är rädd för att jag kommer ha alldeles för höga förväntningar på den här filmen.
Ska bli kul att se den oavsett.

För mig är det precis tvärt om - tycker inte alls om spelen. Har alltid tyckt att de skulle göra sig bättre som en film. Så nu får jag som jag vill Ska bli kul att se!


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

...
Vad vare som såg "A" ut? När han med sina bara armar hävar sig fram i motvind mellan lådorna ute på 5000m höjd när planet kör i typ 800km/h? Eller när han i samma veva hoppar in i bakdelen av flygplanet? Ja jo...det ser väldigt "A" ut

När någon påpekar att en film ser "B" ut åsyftar det i de flesta fall att filmen verkar vara dålig, vilket jag subjektivt inte tycker den verkar vara. Det exempel du tar upp är dock inget som definierar kvalitet, särskilt inte då filmen utspelar sig i en fiktiv värld baserad på ett TV-spel, där realism ofta kommer i andra hand. För övrigt skulle det bli en lite väl trist film om "realism" skulle vara prio 1 (gäller de flesta action-filmer).


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

För vara film som är baserad av ett spel såg trailern ut var helt okej se värd ja. Tom Holland som Drake var skeptisk från början men som sagt detta vara en prequel till spelen. Det är märks Uwe Boll är inte inblandat xD.

Frilansare

Tycker den ser kul ut, perfekt fredagsmatiné med barnen!

Medlem

Känns som att man har sett denna film hundra gånger tidigare. Ser ibland ut som James Bond ibland som Tomb Raider. Men blir ändå att se den. Förväntar mig en lättsam matiné att slötitta på en söndagseftermiddag.

It's not a lake, it's an ocean

Ser ut ungefär som väntat. Förutsägbar dialog, snyggt och effektfullt och något man glömmer så fort man sett den. Dussinrulle.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Tror den kan bli underhållande gillar både Mark och Tom och dom ser ut att passa in som Sully och Nathan. Jämfört med Tomb Raider som jag har inte sett eftersom jag tycker Alicia inte passar in alls som Lara.
Men som sagt tidigare alla har sin egen smak

Medlem

Den tunnan som var full med guld skatt vältes rätt lätt

Medlem

Suck.. Ytterligare en rulle där varje dialog avslutas med ”oh crap” eller ett torrt skämt. Har aldrig spelat spelen men det kanske är så även där.

Vet inte varför men känns som att Will Farrell ska dyka upp när som helst i trailern och göra att jag vill se filmen. Kanske pga att han och Mark gör roliga filmer ihop, nu är det bara Mark.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Vad vare som såg "A" ut? När han med sina bara armar hävar sig fram i motvind mellan lådorna ute på 5000m höjd när planet kör i typ 800km/h? Eller när han i samma veva hoppar in i bakdelen av flygplanet? Ja jo...det ser väldigt "A" ut

Det är ju en direkt hyllning till en scen från Uncharted 3 där samma sak händer.

Medlem

Den kommer nog vara ok. Grejen med spelen är att storyn och konceptet är väldigt generiska (Indiana Jones, tomb raider osv) men det är bra och stabilt gameplay. Tar du bort spel-delen så är du lämnad med en generisk film.

Avstängd

Tycker dom verkar ha fångat känslan från spelen väldigt bra, både scenografin och dialogen.

Känns helt enkelt uncharted


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem

Jag hade extremt låga förväntningar så jag blev lite smått positivt överraskad.

...men Sully utan mustasch?

Medlem

Ser ut att vara bra för en spelfilm.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser bra ut, kommer garanterat att kolla in den med sonen.

Medlem

Kan nog bli helt okej. Kommer helt klart se den, men mest troligt inte på bio.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Det är ju en direkt hyllning till en scen från Uncharted 3 där samma sak händer.

Som jag sa så har jag inte lirat spelen, hade ingen aning om det. Då är inte spelen så realistiska heller med andra ord

Medlem

Ser rätt skit ut.
Ser ut som en kortfilm som följer med i någon förbokningskampanj.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Den ser kul ut och det kan nog bli ett biobesök. Det var länge sen och det kommer dessutom för lite äventyrsfilmer! Är lite osäker på Tom och Mark i rollerna, gillar dom båda men jag tror att jag hade målat upp en annan bild. Tidsmässigt så gissar jag på att det utspelar sig innan spelen, som unga?

Medlem

Tror den blir helt ok på samma sätt som exempelvis National Treasure. Tom Holland känns helt fel som Nathan och har alldeles för mesig röst men tror inte det är något större problem när man väl ser filmen.

12
Skriv svar