Vampyr boostas till PS5 och Xbox Series

Robot
Vampyr boostas till PS5 och Xbox Series

Dontnod överrasknings-patchar.

#vampyr


Medlem

Älskar spelet Janky, men helt underbart. Hoppas de släpper en uppföljare en vacker dag!


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Gillar verkligen spelet och tog platinum trots att det frös stup i kvarten på PS4 med senaste uppdateringen. Hoppas det är fixat nu då.

Medlem

Trevligt, hade ändå hellre sett högre fps framför högre upplösning på serie s men dumt att klaga när spelutvecklare tar han om sina gamla spel så här. Nu får vi hoppas de gör nått med remember me också


signatur

Ultrazine

Ambassadör
Xbox

Underbar setting och stämning!


signatur

Jump in.

Medlem

Trevligt, testar nog om det kommer till Game Pass

Medlem

Klarade spelet till Steam och hade en kul upplevelse. Combaten var lite konstig i början men sedan vande man sig. Tar gärna en uppföljare!

Synd att det inte blir 4k upplösning men det kanske är för tidskrävande att uppnå?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Gutt, tröttnade tillslut pga 30fps spärren men nu kan jag äntligen återvända 😀

Medlem

Gött kommer spela igen var ett tag sen nu! Vampyr är helt klart favoriten av deras spel skulle bli otroligt glad om de gör en uppföljare!

Avstängd

För dom som kanske glömt så var Vampyr ett av spelen till PS Plus i oktober 2020

Skrivet av Gaara:

Trevligt, testar nog om det kommer till Game Pass

Brukar spel komma tillbaks som redan varit där men som tagits bort? Har för mig att det togs bort från gamepass tidigt 2020.
Kan så klart minnas fel också.


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Skribent
Skrivet av 4thePlayers:

Brukar spel komma tillbaks som redan varit där men som tagits bort? Har för mig att det togs bort från gamepass tidigt 2020.
Kan så klart minnas fel också.

Jo, spel brukar komma tillbaka- GTA5 har varit under flera vändor t.ex. Nier Automata togs ju bort innan jag hann klart det, men är nu tillbaka sedan någon månad tillbaka så har nu hunnit avsluta spelet. Det stämmer också att Vampyr var på Gamepass under en kortare tid. Jag tror nästan att det kommer tillbaka nu när det får en nextgenuppdatering.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Nämen, jag som satt och funderade på detta spelet förra veckan. Nu blir det nog ett köp till PS5.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Jag har ju detta! Började spela men föll av.

Ska tanka det till min Series X snarast!

Medlem

Hmmm? Trodde inte ps5 stödde 1440p?

1
Skriv svar