Herregud! God of War släpps till pc i januari

Medlem

Mums.. då blir det en omspelning. Sen att jag tolkar det här som att vi kommer ett steg närmare Bloodborne på PC är inte heller negativt

Medlem

Hoppas även att dom ger dualsense kontrollen lite kärlek till pc. Kan inte få den att fungera via bt, bara med usb..

Medlem

Jag vill bara ha The last of us.

eld
Medlem
Skrivet av ecHo!:

Hoppas även att dom ger dualsense kontrollen lite kärlek till pc. Kan inte få den att fungera via bt, bara med usb..

ska väl fungera och även med fullt stöd i steam? (när man inte stöter på bluetooth problem alltså)

Skrivet av vamp:

Mums.. då blir det en omspelning. Sen att jag tolkar det här som att vi kommer ett steg närmare Bloodborne på PC är inte heller negativt

Bloodborne kommer nog till PC så fort 2:an utannonseras till PS5 för att hypa till det lite extra.

Medlem
Skrivet av Dalton Sleeper:

Trevligt, kanske inte behöver den där PS5an ändå, har redan lämnat tillbaka tre stycken pga oljud.

Vilken otur för dig att få tre stycken med oljud. Själv fick jag en knäpp tyst och hurrar. Låter de lika mycket som ps4ans fläkt
eller lite grann bara eller är det coilwhine på dem ? Är det inte du som är överkänslig i saken, bara en fråga..

Medlem
Skrivet av Cenorida:

Jag vill bara ha The last of us.

köp en playstation vetja

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Underbart att läsa en positivt inriktad kommentar mot det spelet. Jag älskade det och tycker det fått så ofantligt mycket obefogad kritik <3.

Utan att försvara Sony här så är det väl ändå den principen samtliga företag kör med?

Fattar inte vad du menar, menar du att Last of us 2 har fått en hel del kritik eller är det GOW som fått det. Angående GOW så har det
fått 10/10 möjliga poäng från alla spel sidor men även högsta betyg från alla som lirat det. Blev ju GOTY 2018 och då släpptes RDR2 samma år. Var ju även det snyggaste spelet tsm med RDR2 2018.

Angående Last of us 2 så är det samma även här. Fullt betyg från alla spel sidor världen över plus högsta möjliga betyg från spelarna. GOTY 2020. Är det någon som snackar skit om bägge spelen är det xbox fans då de snackar skit om alla exklusiva spel till SONY. Men nu får de ett top lir nästa år till pc men det tog 4år hahaha.. Snålar man med pengarna för en konsol får man bita i äpplet.. Sluta gnäll

Medlem
Skrivet av A1200G:

Men för bövelen: Sony GE OSS L A S T OF US P A R T II !!!! På PC!

Spelade faktiskt 1an på PS4.
Skulle gärna vilja köra del 2 också, fast då på PC.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av submariner:

Fattar inte vad du menar, menar du att Last of us 2 har fått en hel del kritik eller är det GOW som fått det. Angående GOW så har det
fått 10/10 möjliga poäng från alla spel sidor men även högsta betyg från alla som lirat det. Blev ju GOTY 2018 och då släpptes RDR2 samma år. Var ju även det snyggaste spelet tsm med RDR2 2018.

Angående Last of us 2 så är det samma även här. Fullt betyg från alla spel sidor världen över plus högsta möjliga betyg från spelarna. GOTY 2020. Är det någon som snackar skit om bägge spelen är det xbox fans då de snackar skit om alla exklusiva spel till SONY. Men nu får de ett top lir nästa år till pc men det tog 4år hahaha.. Snålar man med pengarna för en konsol får man bita i äpplet.. Sluta gnäll

Kanske var lite otydlig. Jag menade att jag tyckte det var kul med en positiv kommentar om det spelet eftersom så många klankat ner på det.

Skrivet av submariner:

Vilken otur för dig att få tre stycken med oljud. Själv fick jag en knäpp tyst och hurrar. Låter de lika mycket som ps4ans fläkt
eller lite grann bara eller är det coilwhine på dem ? Är det inte du som är överkänslig i saken, bara en fråga..

Väldig coil whine på alla tre i vissa spel, även högljudd fläkt som även låter i idle (mer än XBox i load), i spel så kryper man nästan under soffan, ljudet är inte heller jämnt utan ger ifrån sig nått hummande, lite vibrerande och lite oooooouuuuuuuoooooouuuuu.

XBox Series X har fungerat perfekt sedan release, har aldrig hört den och har då plöjt en hel del spel.

Oh well, jag sitter ju iaf med ett par fungerande handkontroller samt en laddare, de ligger och dammar på bordet bland allt annat skräp.

123
Skriv svar