Visa dina skapelser - samlingstråd

Avstängd
Visa dina skapelser - samlingstråd

Hej alla,

Tänkte att det ska vara kul med en samlingstråd där vi alla får visa upp våra egna skapelser utan att behöva skapa en ny separat tråd.
Exempelvis: Musik, videor, animerade projekt, renders, photoshop grejer osv. osv.

Alltså helt enkelt sådant som ni gärna vill visa upp men som ni kanske inte vill skapar en separat tråd för.

Försökte leta för att se om det fanns en dylik tråd från tidigare men kunde inte hitta någon. Men om det finns så får ni gärna visa vägen.

Regler:
1. Bör vara något du skapat själv eller varit med och skapat
2. Skärmdumpar från spel har redan en egen tråd så dessa tycker jag bör fortsätta i den. https://www.fz.se/forum/trad/432831-skarmdumpar-fran-spel

Nämn ävern gärna vilka program som använts för era skapelser


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Avstängd
First

Och eftersom jag är trådskaparen så tänkte jag på samma gång passa på att visa upp det jag slängde ihop snabbt på jobbet idag. (lite lugnare än vanligt idag)

Gjord i Blender
Alla Röda och vita detaljer matchar FZ-logons

Klar fördel till Microsoft när det kommer till att återskapa konsolen som 3d-modell


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Chefredaktör
Medlem

Jag använde mig av Photoshop för att lägga på ett Lancia Stratos Alitalia-tema på ett skepp från Star Citizen: (Före/Efter)


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Här kommer några gamla skapelser :)

Gjord i Vue i slutet på 90-talet ↑

Gjord i Poser i slutet på 90-talet ↑

Gjord i iClone för en 7-8 år sedan ↑

Avstängd

Pimp my xbox


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Avstängd

Litet something something gjort inför halloween

Blender


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem
Lastgammal skapelse

Skapad med Autocad och Autovision, 1994, eller 1995.

1
Skriv svar