FF om God of War till PC, Witcher 3- och CP2077-försening, Splinter Cell, grafikförväntningar m.m!

Robot
FF om God of War till PC, Witcher 3- och CP2077-försening, Splinter Cell, grafikförväntningar m.m!

Spelhelg igen, och vi kollar in Uncharted-trailern också.

#fragzone-fredag, #splinter-cell


Medlem

#bildtext

-Vem är han i hattn?
-Vet int.
-…..
-…..
-Är det klart snart?
-Ge det 10min.
-……
-……
-…Nån från fjollträsk

Medlem

#bildtext

Medlem

#bildtext

-Snälllla, kan du inte ta country roads en gång till?!

Medeltidsman 🧔

#bildtext
Spela shoreline


signatur

Lite spelsläpp jag gjort: https://184-productions.itch.io/

Medlem

#bildtext

"We're no strangers to love
You know the rules and so do I
A full commitment's what I'm thinking of
You wouldn't get this from any other guy"

Medlem

#Bildtext

-Robban, det är fortfarande oktober, om du spelar en not julmusik till så blir du utan mat!
-Jag rår inte för det, jag har "jul-stämning" på min gitarr

Medlem

På tal om lunchvinsten: jag slår ett slag för "Jocke on The Road" som en egen spin-off.

En roadtrip till ett vintrigt jukkasjärvi med resevlogg och spontana intervjuer längs med vägen vore ju kalasbra innehåll. Spons och gratis hyrbil från lämplig bilhandlare.

Gnällkuk

#bildtext

Glenn-Conny blängde surt på Jörgen. "På riktigt, en hel jävla kalkon? Jag kommer få vänta en timme på att grilla mitt spett! Jävla tjockis.".


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

FML
Medlem

#bildtext

Medlem

#bildtext

- Spelar du Hang Down Your Head Tom Dooley en gång till så är det dig vi grillar härnäst..

Medlem

Bra jobbat, Daniel! Ser du blir snabbt varm i de nya kläderna. Betydligt mindre händer och fingrar som vandrar runt i ansiktet detta avsnittet, så jag tror resten av den inledande nervositeten kommer försvinna fort. Fint att mikrofonen kom på rätt sida också, så du inte försvinner varje gång du vänder dig till Jocke. Det här blir nog kjempebra, som de säger här i Norge! 👍

Jh
Medlem

Splinter Self 😄😄😄

Bra som vanligt.. och väldigt uppskattat ❤


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Jag kunde inte vara med live denna gång, men såg avsnittet idag istället. Bra video och rätt vinnare till bildtext-tävligen.

#bildtext

"Ronny, det blir inte sommar bara för att du spelar den där j*vla Markoolio-låten 15 ggr."


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

#intebildtext

Sphincter Dell - en åldrad techmiljardär försöker reparera relationen till sina vuxna barn och sin slutmuskel.

1
Skriv svar