Se de två första karaktärsklasserna från Tiny Tinas Wonderlands

Robot
Se de två första karaktärsklasserna från Tiny Tinas Wonderlands

Fantasy-spinoffen till Borderlands låter dig smyga eller bara gå bärsärk.

#Borderlands, #Gearbox, #Tiny-tinas-wonderlands, #nyhetstips


Medlem

Finntroll är en liten win bara det, men även om settingen är annorlunda.... har vi inte sett detta 3 gånger tidigare nu? Lirade ju igenom 1an, 2an, tröttnade halvvägs in i Pre-Sequel och således var ju intresset för 3an i botten innan det ens kom..

Geeks Gaming
Skrivet av Kerrai:

Finntroll är en liten win bara det, men även om settingen är annorlunda.... har vi inte sett detta 3 gånger tidigare nu? Lirade ju igenom 1an, 2an, tröttnade halvvägs in i Pre-Sequel och således var ju intresset för 3an i botten innan det ens kom..

Jag hoppas att det känns nytt. Om det är ens ett uns i stil med dlc:et ”attack on dungeon keep”(?) så är det helt annorlunda!

Hoppas man lyckas fånga samma känsla

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Jag hoppas att det känns nytt. Om det är ens ett uns i stil med dlc:et ”attack on dungeon keep”(?) så är det helt annorlunda!

Hoppas man lyckas fånga samma känsla

Och att det nu finns med en Trollhammare i spelet.

(För er som läser tråden men inte orkar titta på trailern, de kör låten "Trollhammaren" i bakgrunden till trailern.)


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Och att det nu finns med en Trollhammare i spelet.

(För er som läser tråden men inte orkar titta på trailern, de kör låten "Trollhammaren" i bakgrunden till trailern.)

Vad glad jag blir, jag älskar Finntroll!

1
Skriv svar