GTA: The Trilogy släpps 11 november

Robot
GTA: The Trilogy släpps 11 november

Pris och releasedatum avslöjade.

#gta-the-trilogy


Medlem

Verkligen inte det minsta intresserad. Skulle det vart remakes skulle det vart en annan femma dock.

Skulle vara kul om Rockstar slutade mjölka gamla GTA titlar snart.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Finns det något gameplay över huvud taget från detta?
Enda jag hört om det är att det ska bygga på Unreal, men väldigt lite information i övrigt för något som ska släppas om mindre än en månad.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Första gången jag förbeställt något sen jag förbeställde xboxen är sjukt pepp!

Medlem

Ser riktigt bra ut!

Om kontrollen är likt femman så blir det köp direkt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

hmm, blev allt lite sugen då jag inte spelat något förutom 3an när det släpptes och 5an förra året.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Jag kommer spela igenom varenda en! Börjar dock med Vice City, som helt klart var favoriten :D!

Avstängd

Hade köpt på direkten om det grafikmässigt skulle matcha åtminstone GTA V


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

rug
Medlem

Lockar ju iofs lite men Rockstar har ju mjölkat förr!

Medlem

Detta är sjyssta spel alltså, vill verkligen spela genom igen så det är perfekt för mig. Men man väntar så klart på lite riktigt recensioner.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Visst ser det bättre ut, men vill ju veta om man gjort någonting med kontrollerna. Om jag inte minns helt fel kunde man väl inte se sig omkring (styra kameran) med höger styrspak i gta 3 tex?

Medlem

Lockar rejält! Blir förmodligen köp. Måste bara invänta info om radiokanalerna. De är ju halva spelen!

Skribent

Nja, över 600:- känns lite saftigt. Som många andra blir det till att vänta på lite recensioner och gameplay-videos. Sen eventuellt plocka upp det på någon rea.

Medlem

Är det 11 november som gäller för switchen också då ni inte nämner det i artikeln eller är det inte fastslaget där än?

Skribent

Alltså jag vet inte? Det ser ju såklart bättre ut rent grafiskt, men hade nog hellre velat att de lade ned tid på ett av de tre spelen och gjorde en remake istället för detta. Jag tror inte jag kommer ta mig an detta.


signatur

"Writer and Fighter"

Geeks Gaming

Kommer bli köp från min sida. 3an och VC är näst intill ospelbara i dagens läge. Så ska bli kul att besöka dom igen med bättre kontroller. Plus moddar kommer komma förr eller senare. Och då spelen använder Unreal så kan moddandet bli ganska stort. Näst intill total remake.

Medlem

Måttligt sugen, men verkar som om San Andreas kommer till Game Pass dag 1.

https://www.trueachievements.com/n47491/gta-san-andreas-defin...

Medlem
Skrivet av Freakon:

Ser riktigt bra ut!

Om kontrollen är likt femman så blir det köp direkt.

Såg faktiskt bra ut
Sen är det länge sen jag spelade dessa spel så kan vara kul att återuppleva.
Det är ju trots allt 3st 4/5 - 5/5 spel 👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ser ut som en dålig grafik mod, pass.

Medlem
Medlem

Ser ut som att Rockstar insett att man kan installera moddar till sina spel.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

för dyrt... suck hur tänkte dom där...

Medlem

Blir ett givet köp. Som julklapp åt mig själv. Ska bli kul att spela om trilogin under julhelgen.

Medlem

Hade lätt betalat 600kr för en äkta remake men inte för det där.

Skribent
Skrivet av r4v3nl0rd:

Måttligt sugen, men verkar som om San Andreas kommer till Game Pass dag 1.

https://www.trueachievements.com/n47491/gta-san-andreas-defin...

Ah! Men då kan jag ju prova det där. Hade varit bra om man kunde välja vilket eller vilka spel att installera dock. Är mest sugen på Vice City nämligen.

Edit: Fan då, var ju bara San Andreas


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Oj, man märker verkligen att det är Unreal Engine.

Medlem

Nån som vet hur SA co-op ska vara? Online? Local?

Medlem

Ok...
Så först måste jag bli klar med Mass Effect: Legendary Edition.
Sen blir det Forza Horizon 5, via game pass.
Sen blir det då San Andreas, via game pass.
Sen Halo, via game pass.

Ja man kan väl lätt säga att jag har att göra ett tag framöver. Sen kanske något av de andra GTA spelen kommer till game pass, eller så har priset droppats så det känns värt att köpa.


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Nu förstår jag verkligen varför dom krävde att moddarna lade ner, originalen med moddar ser mycket bättre ut.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Skriv svar