Forum-fun: lägg upp en bild på ditt favoritspel från när du var 12 år gammal, utan att röja din ålder

Medlem

EDIT: Jag missade att spelet i fråga skulle ha släppts det år man fyllde 12.
Då får det bli en tom ruta för mig. Våran dator var för kass för att klara av de flesta nya spel då.

Avstängd

Magiskt spel!

Medlem

Good old days, "Vi måste bygga hyddor!"

Skrivet av Pecman2:

helt rätt:D half life. fallout 2 osv


signatur

New life, New hope

Medlem
Pang pang
Medlem
Medlem

Detta spel kanske är lite väl avslöjanden om när man är född.

Medlem
Medlem
Medlem

signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Vad heter spelet?

Den Längsta Resan / The Longest Journey

Medlem

Jag var inte 12 när Dune 2 släpptes men spelet har ändå en väldigt speciell relation till min uppväxt.

Min syster frågade ofta om jag skulle spela " yes sir!, acknowledge". Det var ingame voices som hon refererade till

Jävla bra spel för övrigt


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Nerox:

Detta spel kanske är lite väl avslöjanden om när man är född.
https://martinlindellblog.files.wordpress.com/2017/07/elitser...

Till Sega va? Och helt på svenska! Dessutom så sa introt ”EA Games - its in the game” med en röst!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Till Sega va? Och helt på svenska! Dessutom så sa introt ”EA Games - its in the game” med en röst!

Det stämme, det var elitserien 95.

Chefredaktör
Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Bara så du vet så finns OpenTTD gratis på steam.

Gnällkuk
Skrivet av Phyrino:

Bara så du vet så finns OpenTTD gratis på steam.

I know, kört det till och från i många år


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

I heard them say we've reached Morrowind, I'm sure they'll let us go - Jiub

Medlem
Medlem

file:///C:/Users/ante_/OneDrive/Bilder/halo-3-odst-firefight-mode-finally-comes-to-master-chief-collection-this-summer.jpg

Medlem
Gnällkuk
Skrivet av Apan123:

file:///C:/Users/ante_/OneDrive/Bilder/halo-3-odst-firefight-mode-finally-comes-to-master-chief-collection-this-summer.jpg

Du har länkat till en fil på din hårddisk, blir svårt för någon annan än dig själv att se den


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Medlem
Donkey Kong Nintendo

signatur

“We all make choices, but in the end... our choices make us.”

- Andrew Ryan, 'Bioshock'.

Medlem
Medlem
Skrivet av Pecman2:

Magiskt spel!

Ja.
Jag minns så väl när jag blev sur efter att ha förlorat en bil i karriärläget. Jag tog ut skivan, lade den i fodralet och kastade det hårt i golvet.
Skivan fungerar dock fortfarande, efter dessa år. Det var det första spelet jag köpte för egna pengar.

Medlem
Medlem
Medlem
Rampage
Skriv svar