Som väntat! Slutet av House of Ashes avslöjar nästa Dark Pictures-spel

Robot
Som väntat! Slutet av House of Ashes avslöjar nästa Dark Pictures-spel

Klicka dig vidare på egen spoiler-risk.

#the-dark-pictures-anthology


Medlem

Oktober 2022 lär The Devil in Me släppas. Alla de tidigare spelen har släppts på hösten.
_______________________________________________________________________
Väntar in mitt beställda PlayStation 4 exemplar av House of Ashes som lär komma nästa vecka. Fan hade varit nice att plöja det nu ikväll men lirar The Evil Within 2 i väntan.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Klarade precis House of Ashes med polaren riktigt trevligt spel, och vi ser båda fram emot nästa del.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

SPOILERS!!!!!!!!!!!

hehe skämt åsido.
Jag får inte lira det här spelet förrän på Måndag för Webhallen fick för sig att något man haft bokat sedan i mars i år inte hanns med att packa så jag skulle få det till release.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Klarade precis house of ashes, inte spelat deras gamla spel men detta var riktigt bra!


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

1
Skriv svar