Se det första gameplayet från Darkest Dungeon 2

Robot
Se det första gameplayet från Darkest Dungeon 2

Och gör dig redo inför early access-släppet imorgon.

#Darkest-dungeon-2, #Early-access, #Red-hook-studios, #nyhetstips


Medlem

Ser sjukt framemot att få prova detta spel imorgon. Är det någon här på FZ som vet ifall man kan använda den €10-kupong man fick på EGS för Early Access-spel?

Medlem

Ska bli kul. Frågan är bara om man ska spela Early Access eller vänta tills spelet är klart.

Medlem
Skrivet av VirtualBoost:

Ser sjukt framemot att få prova detta spel imorgon. Är det någon här på FZ som vet ifall man kan använda den €10-kupong man fick på EGS för Early Access-spel?

Japp, funkade för mig!

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Japp, funkade för mig!

Perfekt, tack så mycket! Måste dock vänta tills på onsdag innan jag får spela pga. tidsskillnader, men men.

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Ska bli kul. Frågan är bara om man ska spela Early Access eller vänta tills spelet är klart.

Är den ens möjligt att undvika spelet så det är ”nytt” när det släpps? 😂 Tänker inte ens försöka hålla mig borta. I need this och all media jag konsumerar kommer innehålla dd2 ändå.

Medlem

Ser riktigt bra ut! Var ett stort fan av föregångaren.

Medlem
Skrivet av VirtualBoost:

Ser sjukt framemot att få prova detta spel imorgon. Är det någon här på FZ som vet ifall man kan använda den €10-kupong man fick på EGS för Early Access-spel?

Hur får man kupongen?

Jag är trött på allt Early Access, men jag är med på det i vissa fall.

Kalla det och sälj det som Beta istället. Man får inte "Access" till Spelet och verkligen inte "Early" utan tvärtom. Man köper nu, alpha/beta-testar och får spela det riktiga spelet 2 år senare. Det är ju inget nytt, men jag tror ändå man gärna klickar på flashiga ord om man dessutom får loot också.

Det verkar som det här bli satt i system för mycket när till och med stora företag lanserar deras fullversioner i alpha hela tiden.

Medlem
Skrivet av Solidur:

Hur får man kupongen?

Jag tror det ska räcka att bara gå in på följande sida och anmäla sig för deras nyhetsbrev:

https://www.epicgames.com/account/messaging

Medlem

ser riktigt bra ut.

Medlem
Skrivet av VirtualBoost:

Jag tror det ska räcka att bara gå in på följande sida och anmäla sig för deras nyhetsbrev:

https://www.epicgames.com/account/messaging

Du sparade mig precis 95 spänn på en 10 sekunders grej. Stort tack!

Medlem
Skrivet av Govein:

Är den ens möjligt att undvika spelet så det är ”nytt” när det släpps? 😂 Tänker inte ens försöka hålla mig borta. I need this och all media jag konsumerar kommer innehålla dd2 ändå.

Dessutom var väl DD1 i early access ganska länge?
Men det var ju helt spelbart och i princip buggfritt även då!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Dessutom var väl DD1 i early access ganska länge?
Men det var ju helt spelbart och i princip buggfritt även då!

Ja i flera år väl? Iaf väldigt länge. Dock fanns ju bara de två första områdena med i början. Spelade mig dessvärre trött redan där men följde lite lets plays när fullversion kom.

Medlem

Ett perfekt Switch spel! Hoppas att man inte behöver vänta allt för länge.

Medlem

Någon som vet hur difficulty fungerar i dd2? Såg en playthrough på en kille som klarade det på första försöket och det såg lite lätt ut. Men det hängde sig efter han klarade sista bossen och sen började han om men det fanns inga spår av att öka diff etc. Dock finns det något i menyn som såg ut att kunna utökas. Mkt möjligt att den delen är diff.

Någon som vet?

Medlem
Skrivet av Soulless:

Dessutom var väl DD1 i early access ganska länge?
Men det var ju helt spelbart och i princip buggfritt även då!

Skrivet av Govein:

Ja i flera år väl? Iaf väldigt länge. Dock fanns ju bara de två första områdena med i början. Spelade mig dessvärre trött redan där men följde lite lets plays när fullversion kom.

Var tvungen att kolla och originalet var i early access i "bara" ett år. De siktar tydligen på samma sak igen så förhoppningsvis släpps det någon gång kring november nästa år.

Skrivet av Govein:

Någon som vet hur difficulty fungerar i dd2? Såg en playthrough på en kille som klarade det på första försöket och det såg lite lätt ut. Men det hängde sig efter han klarade sista bossen och sen började han om men det fanns inga spår av att öka diff etc. Dock finns det något i menyn som såg ut att kunna utökas. Mkt möjligt att den delen är diff.

Någon som vet?

Vet inte själv om det finns några modifiers i spelet, då jag inte har hunnit prova än pga. laptopen som för tillfället strular. Men mtp. att de la in svårighetsgrader efter full release i förra spelet så är det väl inte helt otänkbart.

1
Skriv svar