Här är den nya titten på Halo Infinite-kampanjen

Robot
Här är den nya titten på Halo Infinite-kampanjen

Efter lång tystnad får vi se mer från singleplayer-delen.

#343-industries, #Halo-infinite, #nyhetstips


Medlem

Det här skall bli spännande. Speciellt vilka förbättringar som gjorts rent grafiskt.

Medlem

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Avstängd
Skrivet av B-itta:

Det här skall bli spännande. Speciellt vilka förbättringar som gjorts rent grafiskt.

Jag vill att de förmedlar en känsla av hur stor världen är. Och det ska bli kul att se videor efteråt där folk lagt ner timtal på att analysera varenda detalj.

Medlem

Inte en dag för tidigt, hoppas verkligen att de får till en värdig kampanj för varumärket.

Håller tummarna!

Medlem

Kommer bli jobbigt att undvika spoilers i typ 3månader i väntan på co-op :/

Tror nog jag aldrig tappat "hype" för ett släpp så fort tidigare förutom när Borderlands 3 blev Epic exklusivt.
Spelet är helt ointressant tills co-op släpps.

Medlem
Skrivet av Winzi:

Kommer bli jobbigt att undvika spoilers i typ 3månader i väntan på co-op :/

Tror nog jag aldrig tappat "hype" för ett släpp så fort tidigare förutom när Borderlands 3 blev Epic exklusivt.
Spelet är helt ointressant tills co-op släpps.

Lite surt bara att Coop förmodligen blir pålaggt istället för att vara anpassat sen start.
Hoppas att de lyckas optimera detta på ett tillfredställande sätt :/

Det bästa sättet att optimera för coop hade nog varit ifall man fick bootar med sig i singleplayer, sen så kan medspelare hoppa in och ta över för dessa, då kan man ha 4 spelare i åtanke hela tiden under utvecklingen, menar jag.

Aja, ska inte ta ut för mycket i förskott, det blir säkert bra.

Medlem

Ser ut att bli Halo med en nypa FarCry/Metal Gear Solid 5 open world?
Kan bli bra.

Medlem

Tycker det ser riktigt bra ut. Trogen det som är "klassiskt" Halo, men större och bättre.

Medlem

Ser bra ut! nu fick man något att se fram emot

Medlem

Finns det någon bättre stream eller nedladdningsbar version av detta?
Youtubes komprimering är ju ingen höjdare :/

Medlem

I like. Får flashbacks till andra banan i Halo CE, men på mycket större skala. Intressant att man har en "anti-Cortana" med sig, hur de ska rensa upp storyn efter femman är mitt största frågetecken.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Blev riktigt taggad. Ser väldigt bra ut och älskar upplägget från deras sida. Visade precis lagom som gjorde att man ser fram emot till release.

Ambassadör
Xbox

Ser ut att bli en väldigt trevlig kampanj, gillar det nya upplägget som känns mycket modernare men ändå mer Halo.


signatur

Jump in.

Inaktiv

- Master Chief, is that you?
- You're safe now...
*Kör ut för ett stup vilket sannolikt dödar marinsoldaterna*

Medlem

Hoppas de har skrivit karaktärer och narrativ som får en att bry sig/Känna något!
För det var längesedan jag gjorde det när det kommer till Halo-serien, tyvärr..


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

It's not a lake, it's an ocean

Blev faktiskt lite mer hypad av denna trailer. Jag gillade egentligen både Halo 4 och Halo 5, även om båda spelen hade tydliga brister. Jag hade bara förväntat mig ännu mer. Förhoppningsvis lyckas 343i leverera det denna gång.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Tycker det ser riktigt schysst ut. Ska bli riktigt kul att spela igenom kampanjen solo och sedan co-op på högre svårighetsgrad.

Avstängd

Ser helt fantastiskt ut. Underbar atmosfär kombinerat med tajt gejmpläj. Då kan jag lägga ner timmarna som krävs och fortfarande njuta hela vägen.

Medlem

Det ser knappast ut att bli någon grafikfest, trots all extratid utvecklarna har fått...


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av lampis:

Det ser knappast ut att bli någon grafikfest, trots all extratid utvecklarna har fått...

Nej, det hade varit kul att se vad de kunnat åstadkomma om det endast släpptes till Series S/X och inte behövde ta hänsyn till den vanliga Xbox One

Medlem

Ser riktigt bra ut! Men för min del är halo ett multiplayer spel, campaign är bara en bonus så inget som avgör ett köp alls 😊

Medlem

Meh, va lite inne på om jag skulle köpa en Xbox series S för detta men nej, skiter nog i det. Kanske när Starfield/Fable släpps.

Medlem

Det bästa är ju att trailern är i 4K. Helt sjukt att vissa fortfarande laddar upp videos i 1080p, liksom det är inte 2009 längre.

Medlem
Skrivet av lampis:

Det ser knappast ut att bli någon grafikfest, trots all extratid utvecklarna har fått...

Ser åtminstone bättre ut, och ray tracing ska komma senare, vilket kan snygga till det ännu mer. Sen ska man komma ihåg att spelet har högt tempo i en någorlunda öppen värld och är designat för att kunna köras i 60/120 FPS i stället för 30 FPS. Och att det även släpps till Xbox One har nog en hel del nackdelar också.

Avstängd

Uppenbart att Xbox one har satt sin åldrande prägel, tyvärr.

Medlem

Jag får känslan av att det kommer bli ett sandlådespel à la Ubisoft, vilket jag verkligen hoppas att det inte blir som!

När han kom fram till en utpost och det dök upp en massa ikoner om oupptäckta saker var väldigt oroväckande...

Medlem

Men usch va ballt, tokälskade 1an och 2an på tiden det begav sig, kanske måste köpa xsx även om jag lovat mig själv att en ps5a räcker i år.


signatur

Styret upp och däcken ner

Avstängd
Medlem

Är rädd att kampanjen kommer bli för enkel även på svåraste nivån. :/ Samt att kampanjen kan bli långtråkig. "Åk dit, skjut sönder basen" osv.

12
Skriv svar