Activision Blizzard erbjuder alla att ändra sin battletag gratis

Robot
Activision Blizzard erbjuder alla att ändra sin battletag gratis

En chans att byta det gamla l33t5p34k-namnet till något... modernare?

#Activision-blizzard, #Overwatch


Medlem

Byta ut sitt 1337-speak-namn..?

Hädelse!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hädanefter når ni mig på l33t5p34k_2021_bruh.


signatur

Constants and variables

Skribent
Skrivet av Dunder:

Byta ut sitt 1337-speak-namn..?

Hädelse!

F4RTM45T3R kommer alltid att vara en del av mig, men det är dags att gå vidare nu. Jag måste släppa taget.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

F4RTM45T3R kommer alltid att vara en del av mig, men det är dags att gå vidare nu. Jag måste släppa taget.

Så länge det är det enda som du bestämmer dig för att... släppa. XD

Medlem

Jag har haft detta nick sedan urminnes tider, det vill säga typ 1994. Ser ingen anledning att byta, speciellt med tanke på hur många andra ställen man har reggat det nicket på.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

F4RTM45T3R kommer alltid att vara en del av mig, men det är dags att gå vidare nu. Jag måste släppa taget.

Fartmonster istället? Kan ju hävda att det är svenska.

Skribent
Skrivet av Youjimbo:

Fartmonster istället? Kan ju hävda att det är svenska.

Haha, eller Fartmoster, för att hedra min egen fisförnäma moster.

Medlem

cu83 c24w132


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem
Skrivet av Magroth:

cu83 c24w132

Jag känner mig 1337 som tyder det! Det måste vara Marios 1337-nick.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Bara jag som tycker det är absurt att man inte kan byta battletag lite hur man vill? Utan begränsning på antalet gånger eller att behöva betala?


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Bara jag som tycker det är absurt att man inte kan byta battletag lite hur man vill? Utan begränsning på antalet gånger eller att behöva betala?

Håller med helt, och det är såklart bara för att kunna suga ut lite extra pengar från sina kunder.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Tycker det är så trist med alla korkade namn på karaktärerna bara för att folk inte har fantasi nog att skapa sig ett "namn"-namn och istället måste hitta på fånigheter som #Dragon@Slayer10k osv.

Framförallt i MMORPG där man måste umgås med andra figurer så kanske man skulle tänkt en sväng till när man skapade sin karaktär och funderat på... vad skulle dennes MAMMA/PAPPA döpt gossen/flickan till? Föräldrarna kan ju inte kallt räkna med att deras lilla nyfödda skulle bli en drakdräpare liksom.

Jag gjorde en pik i detta i en rollspels-session där mina polare träffade på en mamma med en nyfödd som hon hela tiden refererade till som Bruno DrakslaktarenEtt (eller nåt liknande) och då frågan bara var tvunget att dyka upp hos min RP så förklarade hon helt sonika att på tavernan där hon jobbar så heter alla besökare nåt sånt och därför så var det ju helt naturligt att döpa barnet till nåt episkt också, då det var modernt helt enkelt.

Medlem

Så när lille Anton numera 25 inte längre vill heta MegaFkker15 så vore det ju toppen att kunna byta namn utan att behöva starta från scratch

1
Skriv svar