Charles Martinet vill göra Marios röst ända tills han trillar av pinn

Robot
Charles Martinet vill göra Marios röst ända tills han trillar av pinn
Medlem

Masspsykos-landet USA lär väl få för sig att hans tolkning är rasistisk långt innan det händer.

ZF
Medlem

Är han ens italienare?

Eller rörmokare?

eld
Medlem
Skrivet av kebbe:

Masspsykos-landet USA lär väl få för sig att hans tolkning är rasistisk långt innan det händer.

Medlem
Skrivet av ZF:

Är han ens italienare?

Eller rörmokare?

Nej, men låt inte detta bli någon slags identitetspolitisk snedvridning av vad skådespelare är tänkta att göra.

Medlem

Ser ut att va en helskön gubbe!

Its-a-me, Maario!
Who-ho!
Mamma mia!
So long, le Bowser!
Jippiiie!
Wa-ha-ha-ha-h-haaaaaaaa!
Number ONE!
Congratulations!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Avstängd
Skrivet av Gertzy:

Nej, men låt inte detta bli någon slags identitetspolitisk snedvridning av vad skådespelare är tänkta att göra.

Fast det som händer överallt i film/serie-branschen just nu är ju vidrigt.
Vita män som gör röster till ”färgade” karaktärer blir fimpade. Straighta personer som porträtterar icke-sådana blir också utsatta för massa skit så till den grad att de ber om ursäkt och hoppar av rollerna. Remakes tvångs-diversifieras för sakens skull. Tragisk utveckling och det är bara början…

Avstängd

Någon som spelade detta?

Var nog första gången jag hörde Marios röst.

Medlem

De torde vid det här laget ha en så stor ljudbank av mario att det inte borde spela så stor roll ändå. Mario är ju rätt så få ordig.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Ser ut att va en helskön gubbe!

Its-a-me, Maario!
Who-ho!
Mamma mia!
So long, le Bowser!
Jippiiie!
Wa-ha-ha-ha-h-haaaaaaaa!
Number ONE!
Congratulations!

Thank you so much for to playing my game!


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Var på retrospelsmässan i Göteborg för några år sedan och hörde Marios röst bakom mig, då satt den här farbrorn och gav autografer, var skrämmande hur han bara rabblade one liners på löpande band som lät precis som de kom från spelet.
Han verkade verkligen älska sin roll.

1
Skriv svar