Här är den nya titten på Halo Infinite-kampanjen

Inaktiv

Craig har fått ett facelift <3

Medlem

Kan nog bli riktigt bra och kul! Ser fram emot!

Medlem

Ser ut som Rich Piana

Jag har spelat alla Halo-spelen hur många gånger som helst; och det jag alltid tyckt var lite tråkigt var att bandesignen aldrig kändes episk. I Guardians fanns det på sina ställen, men inte här känns det som att det är deras prioritet, men det är kanske bra. Jag hoppas MP-läget är kanon.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det där såg ju riktigt trevligt ut.

Medlem

Japp, det här gillas. Det märks att 343i tog ett extra år på sig. Och detta är utan Raytracing. Joseph Staten har gjort gott för sin lön.

Självklart ska det spelas dag 1. Självklart ska det testas på både XO och XOX.

Medlem
Skrivet av doversund:

Hoppas de har skrivit karaktärer och narrativ som får en att bry sig/Känna något!
För det var längesedan jag gjorde det när det kommer till Halo-serien, tyvärr..

Det har jag alltid undrat över. Jag har alltid velat gilla Halo men jag tycker storyn är ospännande och karaktärerna torra. Man bryr sig inte ett dugg om vad som försigår i den där världen.

Dialogen och humorn i denna trailern mellan den virtuella tjejen och Master Chief kändes väldigt enkel och naiv.

Samtidigt, jag avskyr att karaktärer i nästan alla moderna spel (likt Hollywood) ska vara så cyniska, självmedvetna och bitska, så egentligen är jag glad över att Halo känns mer oskuldsfullt. När allt annat försöker vara så über-coolt uppskattar man sånt som nöjer sig med typ 80-talets coolhetsstandard som mått.

Om det nu är ett medvetet val av de som tillverkar Halo. Det kan ju också vara att de inte fattar vad som i gemen anses vara coolt 2021. 😅


signatur

Memento Mori

Medlem

mest sugen på multiplayern, men kmr nog bli att lira kampanjen när coop kmr, för det här såg inte illa ut

Medlem

Trist att de inte kör på med de episka trailrarna som kom för Halo förr. Kollar fortfarande på dem med jämna mellanrum

Medlem

bortsett från gnistorna när flyget droppas så tycker jag det ser riktigt bra ut. framförallt så ser det förbannat roligt ut och härligt flyt, och det är ju det som är det viktigaste


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Kan bli kul med massor av farcry liknande objektiv på kartan, så länge det är sido-stuff och inte det primära man gör i kampanjen

Medlem

Ser riktigt bra ut detta! Kommer stänga av alla UI:element och bara leva mig in i den öppna världen.

Medlem

Varför de fått för sig att stycka upp spelet? Multiplayer först, sedan single player kampanj och sedan co-op.
Varför inte släppa hela spelet på en gång?!
Eller är det deras sätt o försöka mjölka kosing ur gamepass så man ska fortsätta betala för o få spela vidare?


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Varför de fått för sig att stycka upp spelet? Multiplayer först, sedan single player kampanj och sedan co-op.
Varför inte släppa hela spelet på en gång?!
Eller är det deras sätt o försöka mjölka kosing ur gamepass så man ska fortsätta betala för o få spela vidare?

Njae, multiplayer kommer samtidigt som kampanjen. Är bara kampanj co-op som inte är färdigt till release.


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Varför de fått för sig att stycka upp spelet? Multiplayer först, sedan single player kampanj och sedan co-op.
Varför inte släppa hela spelet på en gång?!
Eller är det deras sätt o försöka mjölka kosing ur gamepass så man ska fortsätta betala för o få spela vidare?

MP och SP släpps samtidigt.

MP kommer dessutom vara free to play för alla, dvs Game Pass kommer inte ens behövas för det.

Co-op antar jag att de helt enkelt inte hunnit implementera. Inget skumt bakom det, även om man så klart kan tycka det är dåligt.

Jag kan inte se något "mjölkande" någonstans, snarare motsatsen till "mjölkande".

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

MP och SP släpps samtidigt.

MP kommer dessutom vara free to play för alla, dvs Game Pass kommer inte ens behövas för det.

Co-op antar jag att de helt enkelt inte hunnit implementera. Inget skumt bakom det, även om man så klart kan tycka det är dåligt.

Jag kan inte se något "mjölkande" någonstans, snarare motsatsen till "mjölkande".

Ah bra de släpper iaf MP o SP samtidigt men väntar med köp tills de även får ut co-op + så klart om nu spelet i sig blir bra Men det hoppas jag på iaf.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Det har jag alltid undrat över. Jag har alltid velat gilla Halo men jag tycker storyn är ospännande och karaktärerna torra. Man bryr sig inte ett dugg om vad som försigår i den där världen.

Dialogen och humorn i denna trailern mellan den virtuella tjejen och Master Chief kändes väldigt enkel och naiv.

Samtidigt, jag avskyr att karaktärer i nästan alla moderna spel (likt Hollywood) ska vara så cyniska, självmedvetna och bitska, så egentligen är jag glad över att Halo känns mer oskuldsfullt. När allt annat försöker vara så über-coolt uppskattar man sånt som nöjer sig med typ 80-talets coolhetsstandard som mått.

Om det nu är ett medvetet val av de som tillverkar Halo. Det kan ju också vara att de inte fattar vad som i gemen anses vara coolt 2021. 😅

Det var ju rätt coolt med "twisten" i ettan, i tvåan så spelade man som antagonist. Efter tvåan började jag tappa fokus och slutade "bry" mig..


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

12
Skriv svar