Pirater i Star Wars Galaxies

Robot
Medlem
Pirater i Star Wars Galaxies

Imponerande att de fortsätter stödja detta spel som är så gammalt!

Inaktiv
Skrivet av c0rp:

Imponerande att de fortsätter stödja detta spel som är så gammalt!

Fast när man tänker på det, WoW är ju enbart ett år yngre och det är inte i närheten på att dö...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tpiom:
Skrivet av c0rp:

Imponerande att de fortsätter stödja detta spel som är så gammalt!

Fast när man tänker på det, WoW är ju enbart ett år yngre och det är inte i närheten på att dö...

Men wow har miljontals betalande spelare

Medlem
Skrivet av Tpiom:
Skrivet av c0rp:

Imponerande att de fortsätter stödja detta spel som är så gammalt!

Fast när man tänker på det, WoW är ju enbart ett år yngre och det är inte i närheten på att dö...

Ja, och WoW fortsätter eftersom det är så fantastiskt populärt. Men SWG:s aktiva spelarbas kanske ligger på det låga tusentalet gissningsvis?!

Så jag tycker det är deras handlingar att behaga de fåtal fans som finns är något unikt faktiskt.

Medlem
Medlem

fan vad man saknar detta spel. Men eftersom det fortfarande är fördummat så är det inte något som man vill börja spela igen. Saknar den gamla tiden.

Medlem

SWG ger gamla minnen, men tyvär förstörde SOE spelar systemet och stridssytemet och försökte göra wow av det så många började med wow istället iaf från mitt guild.

Medlem

De gav ju nyss ut en patch till Diablo 2 -LOD. Fast det är nog mer som spelar det måhända.

Medlem

Spelar SWG emu PRE-CU just nu och det är skoj att vara tillbaka i star wars galaxies som det skulle vara, före SOE förstörde det.

Medlem

Förvånande att de fortsätter att uppdatera ett så våldtaget spel :<

Förlåt, men nu blev jag lite konfunderad, existerar det här spelet fortfarande?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Joystick funkader inte till Glaxies under Win 7 :/

Hoppas det blir space del i SW:TOR *fingers crossed*


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Inaktiv

Hade vart kul att veta hur många aktiva spelare de fortfarande har.

Medlem

Servarna braka ihop när updateringen gick live pga av så många logga på.
Så nog finns det spelare kvar.

Medlem

Kul att se att spelet lever


signatur

Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer

Medlem

är väl ett av få MMO som SOE fortfarande tjänar pengar på...

Medlem
Skrivet av Dwarf:

Spelar SWG emu PRE-CU just nu och det är skoj att vara tillbaka i star wars galaxies som det skulle vara, före SOE förstörde det.

På egna servrar då eller? Saknar gamla SWG sjukt mycket. Vill ju mula Mokks och Jantas med min stunbaton och min AT&ST i garaget


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Inaktiv

nu är det ju så att det var Lucas Arts som sa till SOE att förändra spelsystemet till WoW klon.

@Trollafett: servern heter Nova.


signatur

ReDevils [rDe]
www.redevils.se

Medlem
Skrivet av Dwarf:

Spelar SWG emu PRE-CU just nu och det är skoj att vara tillbaka i star wars galaxies som det skulle vara, före SOE förstörde det.

Det var inte SOE's fel, det var PR chefen på Lucas Arts som gick in och avbröt alla pågående arbeten och sa till SOE att göra det enklare för att få lika många spelare som WOW (NGE). SOE hade helt fantastiska saker pågång som aldrig fick se dagens ljus...

Jag skulle vilja ha en emu med Combat Upgrade men Pre-"New Gaming Experience"...

Medlem
Skrivet av noxi:
Skrivet av Dwarf:

Spelar SWG emu PRE-CU just nu och det är skoj att vara tillbaka i star wars galaxies som det skulle vara, före SOE förstörde det.

Det var inte SOE's fel, det var PR chefen på Lucas Arts som gick in och avbröt alla pågående arbeten och sa till SOE att göra det enklare för att få lika många spelare som WOW (NGE). SOE hade helt fantastiska saker pågång som aldrig fick se dagens ljus...

Jag skulle vilja ha en emu med Combat Upgrade men Pre-"New Gaming Experience"...

SOE hade fuckat upp alltihop helt själva ändå, hade bara varit en tidsfråga ... de har ingen som helst koll, speciellt inte på vad spelarna vill ha.

Medlem
Skrivet av HataMoto_:
Skrivet av noxi:
Skrivet av Dwarf:

Spelar SWG emu PRE-CU just nu och det är skoj att vara tillbaka i star wars galaxies som det skulle vara, före SOE förstörde det.

Det var inte SOE's fel, det var PR chefen på Lucas Arts som gick in och avbröt alla pågående arbeten och sa till SOE att göra det enklare för att få lika många spelare som WOW (NGE). SOE hade helt fantastiska saker pågång som aldrig fick se dagens ljus...

Jag skulle vilja ha en emu med Combat Upgrade men Pre-"New Gaming Experience"...

SOE hade fuckat upp alltihop helt själva ändå, hade bara varit en tidsfråga ... de har ingen som helst koll, speciellt inte på vad spelarna vill ha.

Och vad vill spelarna ha? Är det samma sak som vad flest spelare väljer, alltså enkelhet i sin simplaste form = WOW... Jag föredrar iaf vad SOE gjorde med SWG's crafting, stadsbyggande, character progresion osv osv osv.... men det var tydligen inte vad "mainstream" ville ha.

Medlem
Skrivet av Paolo:

nu är det ju så att det var Lucas Arts som sa till SOE att förändra spelsystemet till WoW klon.

@Trollafett: servern heter Nova.

Ahh, ok. Tack ska du ha


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av noxi:
Skrivet av HataMoto_:
Skrivet av noxi:
Skrivet av Dwarf:

Spelar SWG emu PRE-CU just nu och det är skoj att vara tillbaka i star wars galaxies som det skulle vara, före SOE förstörde det.

Det var inte SOE's fel, det var PR chefen på Lucas Arts som gick in och avbröt alla pågående arbeten och sa till SOE att göra det enklare för att få lika många spelare som WOW (NGE). SOE hade helt fantastiska saker pågång som aldrig fick se dagens ljus...

Jag skulle vilja ha en emu med Combat Upgrade men Pre-"New Gaming Experience"...

SOE hade fuckat upp alltihop helt själva ändå, hade bara varit en tidsfråga ... de har ingen som helst koll, speciellt inte på vad spelarna vill ha.

Och vad vill spelarna ha? Är det samma sak som vad flest spelare väljer, alltså enkelhet i sin simplaste form = WOW... Jag föredrar iaf vad SOE gjorde med SWG's crafting, stadsbyggande, character progresion osv osv osv.... men det var tydligen inte vad "mainstream" ville ha.

De har gjort liknande saker till Everquest också.. den grundläggande tanken är att man inte lyssnar ett jota på vad erfarna spelare kommer med utan tillämpar istället tafatta ideer man skitit ur sig på en kaffe/jointrast. Skulle helst se att SOE ger bort Planetside till något mindre efterblivet företag och gräver ner sig självt.

1
Skriv svar