Shadow Warrior 3 skjuts upp till nästa år med officiell förseningstrailer

Robot
Shadow Warrior 3 skjuts upp till nästa år med officiell förseningstrailer

Vår kära Wang får vänta till nästa år.

#Flying-wild-hog, #Shadow-warrior-3, #nyhetstips


Medlem

Älskar dom, tycker dom lyckats väldigt bra med attityden i de nya Wolfenstein och Shadow Warrior, slår ju alla andra spel som FarCry, Cyberpunk, etc. när det gäller epic nivån.

Skrivet av nils45:

Älskar dom, tycker dom lyckats väldigt bra med attityden i de nya Wolfenstein och Shadow Warrior, slår ju alla andra spel som FarCry, Cyberpunk, etc. när det gäller epic nivån.

Wolfenstein? Tänker du inte på Machinegames nu i uppsala? ^^

Shadow warrior (dom nya) görs i polen.

Medlem

Tyckte Shadow warrior 2 var riktigt kul att spela då de skämtar om typ allt. Sen var kanske gameplay inte det primära, eller story heller för den delen men underhållande var det.

Medlem
Skrivet av Manna:

Tyckte Shadow warrior 2 var riktigt kul att spela då de skämtar om typ allt. Sen var kanske gameplay inte det primära, eller story heller för den delen men underhållande var det.

Jag hoppas att trean är betydligt närmare ettan i gameplay och estetik.. Tvåan hade allt för mycket fokus på slumpad loot osv, och smått oinspirerade miljöer.

Skrivet av Blackwolfe:

Jag hoppas att trean är betydligt närmare ettan i gameplay och estetik.. Tvåan hade allt för mycket fokus på slumpad loot osv, och smått oinspirerade miljöer.

Hade för mig dom skrev att den skulle gå tillbaks till rötterna, så inge Coop? (om dom inte lägger in det nu?)

1
Skriv svar