Charmsäcken Sackboy: A Big Adventure kan vara nästa Playstation-spel till pc

Robot
Charmsäcken Sackboy: A Big Adventure kan vara nästa Playstation-spel till pc
Medlem

Geforce Now läcka var kanske mer än bara "en spekulativ lista" som Nvidia hävda, åtminstone när det kommer till Sony-titlarna...

Ett par spel är redan bekräftade. Helldivers och Horizon har båda släpps på PC, vore väldigt konstigt om uppföljarna inte gjorde det med. Har för mig både Returnal och Demon Souls först utannonserades att släppas till PS5 och PC, för att sedan ändras till enbart PS5. Och nu ryktas det om Sackboy till PC.

ZF
Medlem

Sackboy är allt PS riktiga maskot, vad än som sagts om Kratos av en del.

Medlem

Nästan avis på de som föredrar PC. Verkligen allt kommer dit nu för tiden.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Geforce Now läcka var kanske mer än bara "en spekulativ lista" som Nvidia hävda, åtminstone när det kommer till Sony-titlarna...
https://i.imgur.com/C8iT4yM.png

Ett par spel är redan bekräftade. Helldivers och Horizon har båda släpps på PC, vore väldigt konstigt om uppföljarna inte gjorde det med. Har för mig både Returnal och Demon Souls först utannonserades att släppas till PS5 och PC, för att sedan ändras till enbart PS5. Och nu ryktas det om Sackboy till PC.

En titel som sticker ut på listan är såklart Deracine, det är ju en VR titel.
Det finns ett par exklusiva PSVR titlar som hade varit väldigt trevligt att kunna lira med PCVR, men tappar PSVR sin exklusivitet så blir det nog ett lite dyrare PCVR headset för mig istället för PSVR2.

Edit: var visst lite trött idag, raderade en del av det jag skrev.

1
Skriv svar