Tele 2 ställer sej på folkets sida!

Medlem
Tele 2 ställer sej på folkets sida!

Tele 2 kommer, precis som nätleverantören Bahnhof, inte att spara kunduppgifter om IP-nummer etc, rapporterar DN .

Ta ställning för vår frihet och integeritet. Byt
nätleverantör nu! (eller ring och klaga på din nuvarande nätleverantör).

...
Iofs gör dom det bara för att locka kunder, men så länge det även gynner folket så är det positivt.


signatur

yolo

Medlem

Vill ha !


signatur

Rawr

Inaktiv

Täkna nya Tele 2 bredband i 24 månader bara för identit grejen och strunta i att riksdagen snart kommer fixa hållet i systemet


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Viva la revolution!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Mest för att dom vill ha kvar sina kunder.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tele 2 <3


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Täkna nya Tele 2 bredband i 24 månader bara för identit grejen och strunta i att riksdagen snart kommer fixa hållet i systemet

Tror de hinner tanka GANSKA mycket på 24 månader... även om det inte är för evigt.
Sen kommer nog andra lösningar till fildelningens fördel.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Har någon annan leverantör lämnat ut uppgifter ännu? Det är först då jag hoppar av min leverantör... Tele2 äcklar mig fortfarande, try harder.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

populistiskt move, bahnhof var foerst
men det sager juh ganska mkt om vilket samhalle vi haller pa o utvecklas till nar folk blir sa har radda
fan ska vi göra som engelsmannen o satta ut taggtrad runt vara villa tomter snart???
tycker det e faktiskt lite deprimerande...

Medlem

Kom igen BBB. Ni kan också visa att ni inte är dumma i huvudet.

Avstängd

AllTele gör samma sak. Egentligen så känns det inte särskilt märkvärdigt.

Medlem

Bredband2 är också medlem i bahnhoffs lilla pakt.

Medlem

Jag vill inte ha någon jädra sej. Tycker Tele2 kan ta tillbaka fisken till deras sida.

Medlem

Blir till att ringa till Glocalnet idag och fråga om dom själva är det.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jahopp, det kanske är dags att "konvertera". Telia kommer väl aldrig göra något sånt här...

MFC
Medlem

Härligt att NÅGON är på vår sida.. tyvärr kommer åtgärder som förhindrar detta i framtiden


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv
Skrivet av psykotisk:

Kom igen BBB. Ni kan också visa att ni inte är dumma i huvudet.

BBB brukade vara bäst nu är dom som en Telia klon.

MFC
Medlem
Skrivet av Oradx:
Skrivet av psykotisk:

Kom igen BBB. Ni kan också visa att ni inte är dumma i huvudet.

BBB brukade vara bäst nu är dom som en Telia klon.

Det kanske är för att BBB = Telenor.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

I två till tre veckor, var det väl?

Medlem

bryr mig inte för fem öre,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Skrivet av Notumforce:

bryr mig inte för fem öre,


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Inte för att Tele2 inte har bra bredband men...

Ni bör veta att dom inte kommer att behålla den här policyn länge. Så om ni är på väg att boka in er på bredband pga av att ducka från ipredlagen kommer ni att känna er lurade.

Och kom ihåg att alltid beställa över telefon, så att ni har 14 dagars ångerrätt enligt Svensk lag!:up:

Medlem
Skrivet av Black Waltz:

Och kom ihåg att alltid beställa över telefon, så att ni har 14 dagars ångerrätt enligt Svensk lag!:up:

Gäller vid internetköp också..

Medlem

Way to Go ! !


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Har någon annan leverantör lämnat ut uppgifter ännu? Det är först då jag hoppar av min leverantör... Tele2 äcklar mig fortfarande, try harder.

Vad har du för dåliga erfarenheter av tele2?

Undrar då jag funderar på att skaffa dem nu då jag är hemskt trött på comhem då det är instabilt.

Tele2 ska ansluta vårat hus till deras LAN 100Mbit

Medlem

Två till tre veckor var det ju läste jag nyligen.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Det är spel för gallerierna, så fort lagen ändras måste telebolagen rätta sig efter reglerna, och det är bra; det är inte hållbart med ett land / ett system där man kan stjäla till höger och vänster...

Medlem
Skrivet av depthless:

Det är spel för gallerierna, så fort lagen ändras måste telebolagen rätta sig efter reglerna, och det är bra; det är inte hållbart med ett land / ett system där man kan stjäla till höger och vänster...

Har vi inte redan gått igenom skillnaden på att själa och att copiera?


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar