Här ser ni alla trailers från gårdagens State of Play

Robot
Här ser ni alla trailers från gårdagens State of Play

Kart-racing och insekter varvas med fighting och fem nätter hos Freddy.

#Sony, #State-of-play


Medlem

Oh wow ett nytt STAR OCEAN ?!? det hade jag verkligen inte väntat mig...

Medlem

Det var inte mycket att hurra över för egen del iaf.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Little Devil Inside ser ju tokmysigt ut🥰


signatur

Death by Snu Snu🥰

Medlem

Aa det var Little Devil inside som stog ut, blir att skaffa.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Kul med nytt starocean även om det såg ut att komma ut några år för sent och little devil inside såg riktigt intressant ut. Men resten var inte bra.
Och jag förstår vikten av indie utvecklare o att de också ska få ha en platform men behövs verkligen events som det här för att visa upp halvmediokra arty fartsy spel?


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Little Devil Inside ser riktigt bra ut, har sett fram emot det. Release var satt sommaren 2021, sen har det varit knäpptyst fram tills nu.

Förutom det var det verkligen noll som var intressant denna gången, enligt mig då.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Skribent
Skrivet av CARTMAN:

Det var inte mycket att hurra över för egen del iaf.

Håller med. Samtidigt gillar jag att företagen har lite kortare presentationer med blandat utbud med jämna mellanrum än att de har typ E3 och sedan ingenting på hela året.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Kul med nytt starocean även om det såg ut att komma ut några år för sent och little devil inside såg riktigt intressant ut. Men resten var inte bra.
Och jag förstår vikten av indie utvecklare o att de också ska få ha en platform men behövs verkligen events som det här för att visa upp halvmediokra arty fartsy spel?

Smaken är som baken. Allt som inte anses vara "Trippel A" är inte automatiskt dåligt. Faktum är att mycket av det kan vara mycket bättre än dagens Trippel A spel. Föredrar man att bara köra Trippel A så är det helt OK. Men det finns ganska många som faktiskt tvärt om föredrar att skippa Trippel A för det ganska mycket bredare utbudet som finns därutöver med spel som oftast vågar vara mer innovativa. Att det finns en marknad gör att du faktiskt kommer se sändningar med spel du själv inte föredrar och det är helt i sin ordning.

Själv ser jag mer fram emot Nästa StarOcean av en så renommerad utvecklare som Tri-Ace som regelbundet levererat mestadels bra JRPGs sedan 90talet, inklusive vissa som klassas som all time klassiker, än jag ser fram emot nästa God of War.

Medlem

Deaths door såg ju lite spännande ut

Medlem

Grym artikel!
Tack för sammanfattningen!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Skribent
Skrivet av Shadee:

Håller med. Samtidigt gillar jag att företagen har lite kortare presentationer med blandat utbud med jämna mellanrum än att de har typ E3 och sedan ingenting på hela året.

Det där är en bra poäng. Med lite kortare shower blir det heller inte att de mindre spelen hamnar helt i skymundan.

Medlem

Ska vi säga så här - om detta skulle övertyga mig att återgå till PS4 (som i dagsläga endast används till Video streaming) eller köpa en PS5 så är svaret nej för min del. Samtidigt vet jagförstås att det inte är allt som finns/kommer. Men som sagt, om man grundar det enbart på detta presentation....
Fast, då påminner mig om nu när vintern kommer så kan det bli skönt att lira från soffan igen...

Medlem

Little Devil Inside var det enda som faktiskt ser roligt ut. Kanske blir ett köp!

Medlem

Efter att ha kollat trailern, om man ser Devil inside som en av höjdpunkterna på SOP. då var förväntningarna otroligt låga och personligen så tvivlar jag att skulle pröva det ens som gratis spel

Medlem

Lite kluven över FNAF, tycker inte det ser så läskigt ut.
Annars så hade nog konceptet varit roligt för VR i alla fall.
Hade gärna sett att man fick använda sina sinnen för att överleva och att utvecklaren lekte med detta.
Det kräver såklart hörlurar och det blir lite annan optimering för en optimal upplevelse när det handlar om att till exempel röra på huvudet än att man använder sig av mus eller styrspak.
I VR miljö så går det leka med intryck som till exempel vad spelaren vänder sin blick emot, sen så är ju synliga intryck VR jämfört med skärm(där man sitter en halvmeter, eller 2 meter från skärm/TV) inte detsamma.
Lite element/surrealism/mindf*ck i stil med Eternal darkness/Det(Clown serien) hade varit intressant också.
Kanske att man behöver vila eller att man blir tvingad att hålla sig vaken(i in-game tid) över flera dygn och börjar se/höra hallucinationer eller liknande.

En plot twist skulle kunna vara att arbetsgivaren blandat LSD i ens mat eller vatten i spelet annars

Men annars så är det väl nästan bara Star Ocean som lockade för egen del.
Devil Inside ser väl mysigt ut, men inget som jag känner att jag måste spela.
Vi får väl se när recensioner kommer.

Medlem

Hade fattat denna show ifall PSP var aktuell och detta var för det. Kändes som en Nintendo switch show


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

En bra liten show, även fast inget direkt lockade mig personligen så behövs mer sånt här. Allt kan inte vara riktat till precis alla hela tiden.

Medlem

Kul att Death's Door ska komma till Playstation. Verkar vara ett bra spel.
Sen var det väl egentligen bara, som många redan sagt, Little Devil Inside som verkar intressant för min del.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Little Devil Inside såg faktiskt kul ut...

Medlem

Det blev en förhandsbokning på Death's Door, hoppas jag inte ångrar det.

Medlem

Little Devil Inside var väl det som tilltalar mig mest.

Det som tilltalar mig minst var väl egentligen OFK…men jag får medge att första delen med blinkningen till det ostiga introt i Fallout 4…..det var faktiskt genuint kul…men spelet i sig….nä.

Medlem

Let it die spelade jag rätt mycket när det kom ut. Så ett Let it die spel är för mig väldigt bra. Det är nästan orgasmiskt bra att det också är Battle royale! Jag börjar misstänka att jag lever i "the matrix" när sånt händer....

1
Skriv svar