[KÖPT] Returnal (PS5)

Medlem
[KÖPT] Returnal (PS5)

Hallå!

Är intresserad av att köpa följande spel antingen till PS5 eller XSX:

  • Returnal (PS5)

Hämtar eller möts upp i Uppsala.

Medlem

Välkommen till FZ!

Skön avatar!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Ni har väll en spel butik i centrala Uppsala köp där? Dom borde ha båda spelen fortfarande och mer.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Välkommen till FZ!

Skön avatar!

Tackar!

Skrivet av Alienshade:

Ni har väll en spel butik i centrala Uppsala köp där? Dom borde ha båda spelen fortfarande och mer.

Det gjorde det för flera år sedan men kan inte på rak arm minnas att det finns någon ny i området. Givetvis finns ju Webhallen, Elgiganten, Mediamarkt & Netonnet här men är som sagt mer intresserad av begagnade spel då det oftast är en billigare peng!

Medlem

EDIT:
Tar bort min text p.g.a inaktuellt rea-tips.. Sorry!


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem

Hej! Jag har Tales Of Arise till XSX i riktigt fint skick. Vad är du villig att ge för den?


signatur
Medlem
Skrivet av MrStrange:

Hej! Jag har Tales Of Arise till XSX i riktigt fint skick. Vad är du villig att ge för den?

Hallå, Kan tänka mig 300kr i runda slängor men med Black Friday (eller Black Week) runt hörnet så avvaktar jag för stunden!

Medlem

Mitt råd är invänta black friday. Åtminstone tre av spelen borde gå att få billigare än begagnatpriser då

Medlem

Ser att du har tagit bort Tales Of Arise och verkar vara ute efter Sekiro till Playstation istället. Jag har även det spelet till salu om du är intresserad. Vad vill du ge för det?


signatur
Medlem
Skrivet av MrStrange:

Ser att du har tagit bort Tales Of Arise och verkar vara ute efter Sekiro till Playstation istället. Jag har även det spelet till salu om du är intresserad. Vad vill du ge för det?

Hej igen!

Har glömt att uppdatera tråden återigen. Upptäckte häromdagen att jag hade Sekiro på Steam så söker endast Returnal just nu men tack för visat intresse!

Medlem

Synd man inte bor nära Uppsala, får väl donera Returnal till någon lerduveskytte-förening där det gör bättre nytta som något att skjuta på.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Synd man inte bor nära Uppsala, får väl donera Returnal till någon lerduveskytte-förening där det gör bättre nytta som något att skjuta på.

Hej,

Kan faktiskt tänka mig att köpa även om du inte bor i Uppsala, skicka iväg ett PM så kan vi ta det där

Medlem

Har ett ex att sälja om du inte redan löst det med Gaara, skicka ett pm om du fortfarande är intresserad!

Har även ett ex av Ratchet and Clank.

Medlem
Skrivet av sumodl:

Har ett ex att sälja om du inte redan löst det med Gaara, skicka ett pm om du fortfarande är intresserad!

Har även ett ex av Ratchet and Clank.

Tja!

Det slutade med en snabb & enkel affär (spelet hemma nu) med @Gaara så söker ej längre Returnal. Spelade igenom Ratchet & Clank i somras så det är icke av intresse men tack ändå!

1
Skriv svar