Fler inofficiella foton från The Last of Us-inspelningen letar sig ut

Robot
Fler inofficiella foton från The Last of Us-inspelningen letar sig ut

Se Pedro Pascal som Joel, med vapen i högsta hugg.

#The-last-of-us, #serier


Medlem

Fuck yes! Anna Torv! Minns henne från Fringe. Minns inte att jag sett något med henne sen dess.


signatur

FZ behöver mer avancerade signaturer <<;;

Denne Pedro Pascal är säkert en duktig skådis (inte sett något han medverkat i), men har fruktansvärt svårt att se Joel utan helskägg. Nej bara nej.

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Denne Pedro Pascal är säkert en duktig skådis (inte sett något han medverkat i), men har fruktansvärt svårt att se Joel utan helskägg. Nej bara nej.

Han spelade som the Viper i Game of Thrones. Sen var han med i Narcos (kommer inte ihåg karaktären) och så var han med i The Mandalorian där han spelade Din Djarin (aka Mando). Riktigt bra skådis 🙂

Medlem

Han är en otroligt bra skådespelare men jag vette tusan om han verkligen passar som Joel. Pascal såg jag absolut inte framför mig som Joel.

Jag är väldigt skeptisk.

Medlem
Skrivet av Albax11:

Fuck yes! Anna Torv! Minns henne från Fringe. Minns inte att jag sett något med henne sen dess.

Jag fattar inte, ska hon vara barnet?

Skribent
Skrivet av noreason:

Jag fattar inte, ska hon vara barnet?

Nej, hon spelar Tess, som är en gammal kompanjon till Joel.

Medlem
Skrivet av Albax11:

Fuck yes! Anna Torv! Minns henne från Fringe. Minns inte att jag sett något med henne sen dess.

Fringe var svinbra. Men såg nog aldrig klart sista säsongen.
Anna Torv är med i Mindhunter eller Mindhunters på Netflix. Riktigt bra serie om dom första personerna som försöker sig på att profilera seriemördare. Finns två säsonger och jag hoppas det kommer en tredje.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Han är en otroligt bra skådespelare men jag vette tusan om han verkligen passar som Joel. Pascal såg jag absolut inte framför mig som Joel.

Jag är väldigt skeptisk.

Vi får se. Det är ju inte första gången han spelar ensam bad-ass på resande fot med en skyddsling, så han kanske sätter det på ren merit.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Bella är säkert en jättebra skådespelare men hon ser verkligen inte ut som Ellie och det kommer störa mig mycket, i alla fall till en början innan jag vänjer mig.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Albax11:

Fuck yes! Anna Torv! Minns henne från Fringe. Minns inte att jag sett något med henne sen dess.

Hon lär inte vara med så länge dock

Skrivet av noreason:

Jag fattar inte, ska hon vara barnet?

Tess är med i början av spelet. Man ser inte mer av henne sen av diverse skäl (#nospoil)

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Oakenborn:

Bella är säkert en jättebra skådespelare men hon ser verkligen inte ut som Ellie och det kommer störa mig mycket, i alla fall till en början innan jag vänjer mig.

Samma här.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Oakenborn:

Fringe var svinbra. Men såg nog aldrig klart sista säsongen.
Anna Torv är med i Mindhunter eller Mindhunters på Netflix. Riktigt bra serie om dom första personerna som försöker sig på att profilera seriemördare. Finns två säsonger och jag hoppas det kommer en tredje.

Tyvärr gör det inte det. En jättebesvikelse.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Men de va väll ett jävla klagande i kommentarsfältet, börjar likna Gamereactors kommentarsfält 😂


signatur

Death by Snu Snu🥰

FM-guru
F.d. Sisyr

Vet inte varför folk har så svårt att se honom som Joel. Det är ju inte en svårspelad karaktär. Är det för att han ser annorlunda ut utseendemässigt?

Medlem

Inte alls svårt att förstå varför folk klagar de är hur vi är some personer. Och man har sin bild på de hela. Av samma skäll har jag inte tittat på den nya Tomb raider filmen för jag kan inte se Alicia som Lara. Jag kommer nog störa mig mer på Ellie inte passar in än Joel tror jag.

Medlem
Skrivet av noreason:

Jag fattar inte, ska hon vara barnet?

Nä. Anna Torv ska spela Tess, det stod det iaf i en av bilderna.

Bella Ramsey (som spelade Lyanna Mormont i Game of Thrones) är den som ska spela Ellie.

Skrivet av Busko:

Inte alls svårt att förstå varför folk klagar de är hur vi är some personer. Och man har sin bild på de hela. Av samma skäll har jag inte tittat på den nya Tomb raider filmen för jag kan inte se Alicia som Lara. Jag kommer nog störa mig mer på Ellie inte passar in än Joel tror jag.

Jo... hon ser väldigt... brittisk ut, om jag säger det så.


signatur

FZ behöver mer avancerade signaturer <<;;

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Hon lär inte vara med så länge dock

Jag måste hitta dom ljusglimtarna jag kan vad gäller casting valen.


signatur

FZ behöver mer avancerade signaturer <<;;

Skribent
Skrivet av Oakenborn:

Fringe var svinbra. Men såg nog aldrig klart sista säsongen.
Anna Torv är med i Mindhunter eller Mindhunters på Netflix. Riktigt bra serie om dom första personerna som försöker sig på att profilera seriemördare. Finns två säsonger och jag hoppas det kommer en tredje.

Fringe var bra ett par säsonger sedan spårade det något fullständigt. Slutet och hela sista säsongen är tyvärr bland det sämsta jag sett i serieväg.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Tyvärr gör det inte det. En jättebesvikelse.

Tråkigt. Gillade att i alla fall dom första två säsongerna kändes lite som X-Files när det begav sig. Man visste inte riktigt vad det var som hände.

Skrivet av Putte83:

Men de va väll ett jävla klagande i kommentarsfältet, börjar likna Gamereactors kommentarsfält 😂

Förlåt för att jag uttryckte mina åsikter. Jag ska rätta mig i ledet. Menade självklart att allt är bra i världen 👍

Skrivet av Shadee:

Fringe var bra ett par säsonger sedan spårade det något fullständigt. Slutet och hela sista säsongen är tyvärr bland det sämsta jag sett i serieväg.

Ok. Håller på att beta av gamla tv-serier som jag följde när jag var yngre för att få ett avslut och jag har hunnit ta mig igenom Supernatural och Psych än så länge och håller på med Castle. Men det låter som jag borde strunta i att se den sista säsongen då och låta Fringe vara en av mina favoritserier från förr.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Vet inte varför folk har så svårt att se honom som Joel. Det är ju inte en svårspelad karaktär. Är det för att han ser annorlunda ut utseendemässigt?

Lite så. Hur Joel ser ut är väletablerat. Då bör man försöka hitta någon så lik som möjligt. Som någon nämnde, Joel utan helskägg?


signatur

I drank what?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Mirage:

Lite så. Hur Joel ser ut är väletablerat. Då bör man försöka hitta någon så lik som möjligt. Som någon nämnde, Joel utan helskägg?

Okej, ja jag är väl kanske inte riktigt i samma läger. Vet inte om identiteten sitter i skägget.

Avstängd

Verkar som att många dömer ut hela serien bara på grund av hur en skådespelare ser ut. Känns lite konstigt. Själv väntar jag tills jag sett åtminstone första avsnittet före jag börjar gnälla. Om det blir något gnäll alltså.

Fler borde kanske testa samma approach


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Bella är säkert en jättebra skådespelare men hon ser verkligen inte ut som Ellie och det kommer störa mig mycket, i alla fall till en början innan jag vänjer mig.

Det handlar inte om att ha ett identisk utseende. Det handlar om att kunna porträttera rätt karaktär. Hon är en mångsidig skådespelare

Medlem
Skrivet av itsnotme:

Det handlar inte om att ha ett identisk utseende. Det handlar om att kunna porträttera rätt karaktär. Hon är en mångsidig skådespelare

https://www.youtube.com/watch?v=uV6s2LITlQM

Det var därför jag skrev att hon säkert är en jättebra skådespelare, men att jag kommer behöva lite tid för att sammanfoga hennes utseende med Ellies.
På samma sätt som jag inte tyckte att Henry Cavill funkade som Geralt i början. Jag såg bara honom som stålmammen innan jag började vänja mig vid hans tolkning av The Witcher.
Så jag hoppas att hon skapar en lika bra tolkning som Henry men jag kommer inte prisa henne som Ellie innan hon visar vad hon går för. Borde jag det?


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Det var därför jag skrev att hon säkert är en jättebra skådespelare, men att jag kommer behöva lite tid för att sammanfoga hennes utseende med Ellies.
På samma sätt som jag inte tyckte att Henry Cavill funkade som Geralt i början. Jag såg bara honom som stålmammen innan jag började vänja mig vid hans tolkning av The Witcher.
Så jag hoppas att hon skapar en lika bra tolkning som Henry men jag kommer inte prisa henne som Ellie innan hon visar vad hon går för. Borde jag det?

Man ska vara kritisk och man ska ställa krav. Det är det inget fel med. Men innan man kommenterar så ska man fråga sig själv "Sprider detta någon form av positivitet? Leder det till något bättre?". Att du kommenterar att du känner dig störd på att hon inte är tillräckligt lik Ellie, det leder varken till någon form av glädje eller kritik som kan ta spel/film till nya höjder.

Medlem
Skrivet av 4thePlayers:

Verkar som att många dömer ut hela serien bara på grund av hur en skådespelare ser ut. Känns lite konstigt. Själv väntar jag tills jag sett åtminstone första avsnittet före jag börjar gnälla. Om det blir något gnäll alltså.

Fler borde kanske testa samma approach

Med ditt tankesätt hade Sonic fortfarande sett ut som varelsen till vänster. Just sayin


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av itsnotme:

Man ska vara kritisk och man ska ställa krav. Det är det inget fel med. Men innan man kommenterar så ska man fråga sig själv "Sprider detta någon form av positivitet? Leder det till något bättre?". Att du kommenterar att du känner dig störd på att hon inte är tillräckligt lik Ellie, det leder varken till någon form av glädje eller kritik som kan ta spel/film till nya höjder.

Nej. Det gör det förmodligen inte. Men om man skriver att man gillar vad man ser kommer det med allra största sannolikhet inte påverka serien i någon som helst mån heller, så då kan vi ju alla helt enkelt undvika skriva både positiva eller negativa kommentarer eftersom det ändå inte kommer påverka slutprodukten.

När jag skriver att jag har svårt att se Bella som Ellie menar jag inte det som en heldiss. Jag menar det mer som en utmaning. Om dom gör ett bra jobb kommer jag erkänna att jag hade fel, om inte kommer jag se några avsnitt och gå vidare med mitt liv.
Men sanningen är såhär: Jag är en HELT BETYDELSELÖS person i det stora hela. Jag kan uttrycka vad jag tycker och tänker, men jag tror inte att och jag förväntar mig inte att något företag kommer ändra något pga mina åsikter.

Sen förstår jag inte varför man alltid skulle vara tvungen att sprida positivitet. Om jag är kritisk till något, varför ska jag då linda in det i en positiv linda?
Däremot tycker jag att man kan tänka på hur man uttrycker sig. Speciellt i skrift eftersom man oftast har längre tid att formulera sig.

Spretigt inlägg, men jag börjar bli trött


signatur

PSN: MrOakenborn

Avstängd
Skrivet av Oakenborn:

Med ditt tankesätt hade Sonic fortfarande sett ut som varelsen till vänster. Just sayin
https://www.thewrap.com/wp-content/uploads/2019/11/Sonic-the-...

Det är sant. Tur att dom bytte ut skådespelaren för sonic till någon som liknar. Har du namnet på den första? Vill kolla om han fått några roller nu efteråt...


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem
Skrivet av 4thePlayers:

Det är sant. Tur att dom bytte ut skådespelaren för sonic till någon som liknar. Har du namnet på den första? Vill kolla om han fått några roller nu efteråt...

Hittar inte heller. Kan vara bortplockad.

12
Skriv svar