FF om Playstations PC-satsning, Dre och Wu-tang-spelsoundtracks, Facebooks Metaverse med mer!

Robot
FF om Playstations PC-satsning, Dre och Wu-tang-spelsoundtracks, Facebooks Metaverse med mer!
Medlem

#bildtext

Mamma: Sluta ängslas, alla tonåringar har finnar.

Jag:


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

#bildtext
I Stan Lees efterlämnade förråd av ratade superförmågor fann man till sin förvåning intergalaktisk dödskondylom.

Medlem

Efter drygt 1 månad på nya jobbet började Calle se aningen svullen ut

Medlem

#bildtext
clearasil fungerar ju inte mot alla slags finnar men är den bra för svampinfektioner?

Medlem

Ska Vasa spoliera oss med nya fräsiga t-shirts varje vecka nu!?! Spänningen är olidlig. Knäcke knaprar på...

Va inte tänkt som bildtext, eller

Medlem

#bildtext

"Jisses, Martins upptäckt av den nya exoplaneten har verkligen stigit honom åt huvudet."


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Frilansare

#bildtext
"Nej, inga sneakers. Vi har faktiskt dresscode på det här stället."

alt.
#bildtext
Jocke till dörrvakt på Svea bar och matsal runt -95:
"Vore du hälften så stor och dubbelt så smart så vore du normal."

Medlem

Winamp-tishan är ju magisk

Medlem

Också ett tack till Jocke för bra lästips, snow crash ska jag def. läsa

Frilansare
Skrivet av Tdoggahdogg:

Också ett tack till Jocke för bra lästips, snow crash ska jag def. läsa

Do it! Den spårar såklart, men tar man den för vad det är så blir det oerhört underhållande.

Medlem

#bildtext
Dr Wily's kusin Dr Pung hälsade på.

Medlem

Riktigt bra avsnitt!

Älskar hur ni båda sitter på sånn god spontanförmåga. Ni har båda en fallenhet för att hitta på tokiga utsvävningar. Mumindalen!?!

Ni bygger snabbt på varandras idéer med! Här hade Calle bara suttit tyst och lett med ett sött leende. Vilket i och för sig är charmigt det med!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Mumindalen!?!

Fast det är nog en hel del som förknippar "Mumindalen" med något annat än ett bra ställe (att vara i).


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Roffe för helvete! Jag sa ju att du skulle destruera coronaproverna i inkubatorn, dom låg kvar hela långhelgen eller hur?


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Medlem

Känner mig inte så pepp för Playstation PC. Blev "utvald" av Elgiganten att köpa en PS5 och tittade tillbaka och framåt och insåg att Horizon Zero Dawn 2 var det enda jag var intresserad av. Blev en avbokning.
För övrigt anser jag att utse God of War till årets spel 2018 var en travesti på rättvisa.

1
Skriv svar