Nästa uppsättning Playstation Plus-spel har avtäckts

Medlem
Skrivet av matt76:

Nyhet: Handlar om Playstation Plus
Tråd: Handlar om hur bra Xbox är och ifrågasättande om PS5s popularitet

Vet inte om det är mig du hänvisar till men jag tycker mig vara i all min rätt att göra personliga iakttagelser om Sony på sistone. Att du tolkar det som något konsolkrig får nog ändå stå för dig. Det är helt naturligt att jämföra när intresset är spel och alla spel inte kommer på alla konsoler och på samma sätt. Jag har själv inte ägt en Xbox sedan den första Xbox 360.

Medlem
Skrivet av nicbex:

Vet inte om det är mig du hänvisar till men jag tycker mig vara i all min rätt att göra personliga iakttagelser om Sony på sistone. Att du tolkar det som något konsolkrig får nog ändå stå för dig. Det är helt naturligt att jämföra när intresset är spel och alla spel inte kommer på alla konsoler och på samma sätt. Jag har själv inte ägt en Xbox sedan den första Xbox 360.

Om jag hade hänvisat till ditt inlägg hade jag så klart citerat det direkt, så svaret på din fråga är "Nej".


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Besviken på lineupen ända tills jag läste Amalur re-reckoning. Blir att prova!

Medlem

Vem betalar ens för ps plus för spelen? De är bara en bonus. Tror jag har startat ETT spel jag fått via ps plus det senaste året. PS Collection däremot var trevligt som man fick på köpet.

Medlem
Skrivet av lars_kongo:

Vem betalar ens för ps plus för spelen? De är bara en bonus. Tror jag har startat ETT spel jag fått via ps plus det senaste året. PS Collection däremot var trevligt som man fick på köpet.

Kan vända på steken, vem betalar ens för PS plus för att spela online, borde vara gratis som på PC.

Medlem
Skrivet av xdrive:

Kan vända på steken, vem betalar ens för PS plus för att spela online, borde vara gratis som på PC.

Man betalar för att det inte är gratis att spela online på konsolerna? Hur ska man annars spela online?

Medlem
Skrivet av lasselason:

Man betalar för att det inte är gratis att spela online på konsolerna? Hur ska man annars spela online?

Men om ingen betalar för att spela online, så blir det gratis.

12
Skriv svar