Marvel Games samarbetar med Amy Hennig på ett nytt oannonserat projekt

Robot
Marvel Games samarbetar med Amy Hennig på ett nytt oannonserat projekt

Amy Hennig joinar superhjältarna.

#Amy-Henning, #Marvel-Games


Medlem

Å ena sidan gick Uncharted-serien åt skogen när hon lämnade så hennes inblandning i något nytt kan ju båda gott.. å andra sidan var det enda spelet hon varit inblandad i sedan dess (Battlefield Hardline) rent skräp.

Medlem

Amy Hennig*

Har inte riktigt sett vad hon åstadkommit ännu på senare år? Vet att hon var inblandad i Uncharted förr, men efter det har projekt lagts ned där hon varit med? Hon kanske är skicklig på det hon gör och haft otur, har ingen större koll.

Aja, vi får väl se vad det blir utav det hela, kanske blir bra.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Anser hennes mästerverk är och förblir Legacy of Kain.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Skribent
Skrivet av Fezk:

Amy Hennig*

Såg mitt pinsamma misstag, rättade namnet nu. Tack


signatur

"Writer and Fighter"

Skribent
Skrivet av Quelor:

Anser hennes mästerverk är och förblir Legacy of Kain.

Väldigt bra spel!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Fezk:

Amy Hennig*

Har inte riktigt sett vad hon åstadkommit ännu på senare år? Vet att hon var inblandad i Uncharted förr, men efter det har projekt lagts ned där hon varit med? Hon kanske är skicklig på det hon gör och haft otur, har ingen större koll.

Aja, vi får väl se vad det blir utav det hela, kanske blir bra.

Tycker man bara läser om nya projekt hela tiden. Som sen blir nerlagda.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Tycker man bara läser om nya projekt hela tiden. Som sen blir nerlagda.

Makalöst dåligt CV från henne sista 10 åren känns det som.

Medlem

Älskar Hennig.. ÄLSKAR!

Men börjar bli dags för att projekt som ros i land nu.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av kebbe:

Å ena sidan gick Uncharted-serien åt skogen när hon lämnade så hennes inblandning i något nytt kan ju båda gott.. å andra sidan var det enda spelet hon varit inblandad i sedan dess (Battlefield Hardline) rent skräp.

Smaksak? Jag gillar Uncharted serien oavsett. Åt andran sidan, jag är inte så insatt eller bryr mig om enstaka personer i spelvärlden. Jag gillar eller ogillar ngt inte för att en viss person var inblandad eller ej.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Amy Hennig*

Har inte riktigt sett vad hon åstadkommit ännu på senare år? Vet att hon var inblandad i Uncharted förr, men efter det har projekt lagts ned där hon varit med? Hon kanske är skicklig på det hon gör och haft otur, har ingen större koll.

Aja, vi får väl se vad det blir utav det hela, kanske blir bra.

Var hon inte med och grejade med ett nytt single player star wars som ldes ner eftersom ”single player inte var framtiden”?
Låter som otur med val av arbetsgivare/partner.

Medlem

Skulle verkligen vilja se ett open-world spel där man får göra sin egen superhjälte och sakteligen lära sig mer och mer om sina krafter. Typ ett RPG med superkrafter och en öppenvärld i stil med GTAV... hade varit drömmen. Hoppas de gör något liknande snart.

Medlem

"Marvel Games utannonserar via twitter att de i samarbetar med Skydance New Media jobbar på ett nytt ännu oannonserat projekt."

Kändes lite som att jag fått en stroke när jag läste detta


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

1
Skriv svar