Fem saker som jag skulle gilla om det kom till Grand Theft Auto The Definitive Edition

Kontot avslutas
Fem saker som jag skulle gilla om det kom till Grand Theft Auto The Definitive Edition

5.
Det här första är något som jag har väldigt svårt att tro att det kommer att komma till Definitive Edition. Men något som jag gillar när ett spel återsläpps är om spelskaparna har lagt till nya saker i själva spelen.
Därför skulle det vara kul om vi fick fler nya uppdrag i spelen och helt nya platser att besöka.
Vi vet ju att de har lagt till så att man kan använda sina kartor så att det blir lättare att åka till en specifik plats. För att detta ska funka så fattar man att de måste ha lagt till en karta i Grand Theft Auto III, något som inte fanns i originalet.
Men tänk vad kul det skulle vara om de även passade på att lägga till så att man kunde åka utanför Liberty City, precis som i San Andreas och i Grand Theft Auto V.
Det skulle ge ett helt nytt liv till spelen och möjligheter att upptäcka ännu fler nya saker.
Annars så skulle de ju kunna släppa en DLC till Definitive Edition där man öppnar upp dessa möjligheter.

4.
Något som jag gillar med Grand Theft Auto är de olika radiokanalerna. Själv brukar jag mest leta upp någon kanal med någon bra musik på och då brukar det oftast vara bäst musik i Vice City. Men samtidigt så kan det vara kul om det kommer lite nyare musik med som inte varit med i dessa spelen tidigare.
Själv växte jag upp under 90-talet och levde de övre tonåren under 00-talet så för mig är det väldigt mycket både 90-tal och 00-tals musik som jag växt upp med, så därför skulle det vara kul om de lade in lite mer sådan musik på radiokanalerna i Grand Theft Auto III, men jag skulle även uppskatta lite annan musik även i Vice City och San Andreas.

3.
I de flesta Grand Theft Auto spel så kan man både flyga med Helikopter och åka motorcykel men i andra spel som exempelvis Grand Theft Auto III så kan man inte göra något av detta. Därför skulle jag gärna vilja att de även lägger till motorcyklar och helikoptrar i detta spelet och gärna lite fler olika typer av fordon om det är möjligt.

2.
När jag spelade Grand Theft Auto San Andreas så fanns det en sak som jag såg till att fixa så fort som jag hade klarat av spelet och det var att ta över alla distrikt som andra gäng hade. Det blev ett rejält gäng krig tills jag hade allt och kunde åka som jag ville utan att riskera att bli beskjuten.
I Grand Theft Auto III har vi samma problem på den första ön, Portland Island när man kommit en bit in i spelet. Det största problemet är att man inte kan göra något åt det. Så jag skulle vilja se ett nytt uppdrag eller något där man kan sätta stopp för den gangster familjens medlemmar som beskjuter spelaren, så att man äntligen kan åka där i lugn och ro.

1.
I de flesta spelen sedan Grand Theft Auto San Andreas så har man kunnat simma.
I Grand Theft Auto III och Vice City så drunknar man så fort som man kommer ut i vattnet även om det hade kunnat gå att ta sig upp på land igen ganska enkelt.
Så detta är något som verkligen borde ändras så att det inte bara är Carl Johnson som kan simma av dessa tre huvudkaraktärer.


signatur

ゼルダの城

1
Skriv svar