Spana in multiplayer-kartan Streets från Halo Infinite

Robot
Spana in multiplayer-kartan Streets från Halo Infinite

En mindre karta som utlovar riktigt tajt action.

#343-industries, #Halo-infinite


Medlem

Har aldrig riktigt spela halo MP men nu när det kommer till PC och är gratis har jag blivit riktigt peppad.

Skribent
Skrivet av jehuty:

Har aldrig riktigt spela halo MP men nu när det kommer till PC och är gratis har jag blivit riktigt peppad.

Det var ett bra tag sedan jag lirade Halo-multiplayer också, så det ska bli riktigt kul att testa. Det lär ju bli en ordentlig användarbas, om inte annat.

Medlem

Kommer testa detta på min Series X. Testade även lite av betan men tyckte det var svårt.
Jag är med van vid COD 2019 och BFV.
Jag har försökt flera gånger att "komma in" i Halo men det är något med designen som inte tilltalar mig. Vet inte vad det är.
Vad är det för fel på mig!?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Kommer testa detta på min Series X. Testade även lite av betan men tyckte det var svårt.
Jag är med van vid COD 2019 och BFV.
Jag har försökt flera gånger att "komma in" i Halo men det är något med designen som inte tilltalar mig. Vet inte vad det är.
Vad är det för fel på mig!?

Kommer från samma ställe själv, kör mycket Battlefield och har försökt komma in i Halo.
Lyckades inget vidare i dem mindre spellägena, men i "Big Team Battle" gick det bättre, där känns det lite som conquest small i Battlefield spelen och man kunde prestera lite bättre

Medlem
Skrivet av blackidus:

Kommer från samma ställe själv, kör mycket Battlefield och har försökt komma in i Halo.
Lyckades inget vidare i dem mindre spellägena, men i "Big Team Battle" gick det bättre, där känns det lite som conquest small i Battlefield spelen och man kunde prestera lite bättre

Kul att höra att jag inte är ensam. Jag kommer ge det flera chanser efter release.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Kommer testa detta på min Series X. Testade även lite av betan men tyckte det var svårt.
Jag är med van vid COD 2019 och BFV.
Jag har försökt flera gånger att "komma in" i Halo men det är något med designen som inte tilltalar mig. Vet inte vad det är.
Vad är det för fel på mig!?

Det är nog inget fel på dig. Men det var många "inbitna" som spelade betan. De har spelat Halo mp i 15 år. De har ett visst försprång gentemot pöbeln. Brukar finnas större blanding av nybörjare->proffs i samband med riktiga releasen. Ett annat tips är att spela Big Team Battle tills man lärt sig. Större utrymme för att göra misstag där gentemot arena.

Samma för mig när jag spelar BF. Har inte en chans. Så jag lägger alltid ner innan jag hinner bli bra.

Medlem

Aldrig kört Halo MP förut, så blir till att testa iaf. Har svårt för MP shooters, inte för att det inte är kul, men har inte tid/ork/vänner för competetive och spelar man typ quickplay så känns det bara som att alla man spelar med är nötter.


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Det är synd att grafiken ser så blek ut, utan mycket detaljer. Nivådesignen ska kanske se ut som att spelet är skapat för 15 år sen? Men, man spelar inte Halo för grafiken. Ska bli kul att testa.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

ELF
Medlem

Jag hade nästan svårt att avgöra om det var Doom eller Halo jag titade på


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar