Returnals pausefunktion kan "missbrukas" för att spara spelet

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Nej, lösningen är att erbjuda spelaren ett Easy Mode så att de mindre duktiga spelarna inte behöver använda fusk för att ta ha roligt med spelet.

Eller helt enkelt bara ha ett dedikerat "originalläge" som är som utvecklaren tänkt att spelet ska spelas och ett läge man själv kan skräddarsy.
Varför vara så bajsnödiga och utesluta spelare egentligen?

Gen
Medlem

Finns det en chans att Housemarque gör en "rollback" på funktionen? Jag var väldigt nära på att köpa spelet igår just pga "save & quit" funktionen men vill inte köpa spelet om funktionen försvinner.

Medlem
Skrivet av Gen:

Finns det en chans att Housemarque gör en "rollback" på funktionen? Jag var väldigt nära på att köpa spelet igår just pga "save & quit" funktionen men vill inte köpa spelet om funktionen försvinner.

Tror knappast att det plockas bort när det varit tjat om detta så länge. Jag gissar att de är rätt så less nu. De har redan sålt spelet och möjligen fler som köper det idag.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Tråkigt för dom. Eftersom dom isf får mindre spel tid. Jag är på del3 och är så nöjd med spelet att jag inte ens behöver klara det på ett bra sätt. Tycker fuskar mentaliteten är väldigt stressig. Och jag hoppas inte att det går ut över folk i dom personernas närvaro också.

12
Skriv svar