Maffig trailer för Ghost Recon: Future Soldier

Robot
Medlem
Maffig trailer för Ghost Recon: Future Soldier

cool guys don't look at explosions!

Medlem

heh, ska det vara ett spel eller film?

Medlem

Holy crap, det där var ju as coolt!

Medlem

riktigt häftig trailer faktiskt, synd att man inte får se något gameplay när de kör LA trailers...

Medlem

ME WANT!!!!!!! :D:D:D:D

Medlem
Inaktiv

Häftig trailer, men seriöst, lägg pengar på spelet istället. En sån här trailer kostar säkert en programmerares årslön.

Medlem

Yee det var väl ganska ballt att se på... längtar efter gameplay vids dock, ska bli intressant att se.

Skrivet av plapo:

cool guys don't look at explosions!

hahaa


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Maffig helt klart!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Någonting hände i byxan... Jag väntar med att ställa mig upp.


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem

Riktigt snygg och välgjord trailer.

Inaktiv

Tycker det är lite tråkigt när det blivit så överdrivet. Säger inte att det blir ett dåligt spel utan bara att jag gillade den gamla serien bättre.

Splintercell, raindow six och ghost recon har förändrats enormt


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Ett av det ballaste jag har sätt

Barrett M82?

Medlem

Väntade på att Aliens skulle dyka upp.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Fan, det verkar ju tråkigt.... Hatar ALLT som har med framtid att göra... hahaha... Vi kommer ju dit en dag...

Medlem

är det ny frontlines fuel of war 2 ? nej det var Ghost Recon hur kunde jag missa det
men det fan ut om frontlines fuel of war

Medlem

AWESOME! Jag älskar gasmasker och sådant som döljer ansiktet! Det är så BADASS! Omänskligt! Omänskliga mördarmaskiner med inga känslor alls!

Måste......Se....igen.....Kan....Inte.....Motstå......


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Fyyyfan vad töntigt! På vilket sätt är det här GR? Ryggmonterade antitankvapen, cloaking devices.
Det enda som ens var i närheten av vettigt var prickskytten.

Framtid är ok, men att drömma ihop ngt som mer ser ut att höra hemma 50 år från nu tyder bara på att utvecklarna enbart tänker "because it's cool".

Tom Killzone 2 kändes mer autentiskt utrustningsmässigt, de är iaf ärliga med att de är långt in i framtiden som svar på deras svävande vapenplattformar och annat, vad händer i nästa GR? Rymdstrider? De kanske joinar upp med Futuremarks Shattered Horizon eller ngt.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Givet köp som alla Ghost.

Inaktiv

Tyckte det såg riktigt intressant ut. Älskar Ghost Recon serien.

Medlem

Enda vettiga Ghost Recon spelen var de på PC gjorda av Grin.

Medlem

Ghost Recon har alltid handlat om att med teknologiskt övertag och numerärt underläge utmana fienden. Ser inte hur detta skiljer sig som ni säger. Ser fram emot spelet.

Medlem

EPISK trailer, måste varit den bästa jag sett ever.

GRAW 1 och 2's Singleplayer va skitbra kommer jag ihåg, blir sugen o spela igen <3

Medlem

Ghost Recon goes Science Fiction? Nej tack.

Medlem

Skit i spelet! Släpp en lång film

Medlem

Kanske väl dyrt men likväl ett jävla bra pr-trick har en känsla av att den här filmen kommer spridas bra.

Medlem

WOW!! Ge mig en sån här långfilm tack!

Skrivet av plapo:

cool guys don't look at explosions!

Haha, classic!

Medlem

Ball, kommer lätt att köpa! Oh wait...

Ubisoft DRM.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Skrivet av Fargo:

Ghost Recon goes Science Fiction? Nej tack.

Det mest där är inte så långt borta från verkligheten , inklusive osynlighet som redan bevisats vara möjligt på mindre skala.

123
Skriv svar