Drygt en av tre Switch-ägare prenumererar också på onlinetjänsten

Robot
Drygt en av tre Switch-ägare prenumererar också på onlinetjänsten
Medlem

Det är inte så illa ändå, va långt mer än jag hade förväntat mig...

Medlem

Jag är faktiskt glad att det bara är så få ändå. Lägst ansträngning möjligast som vanligt hos Nintendo. (Förutom många av spelen då)

Har det men mest för att jag körde online i 1 månad och för molnlagringen.
Sen kunna köra nes spel 1 gång om året

Nu har det gått 3 år och prenumerationen fortsätter.... man kanske skulle ta tag i det


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av jk78ki:

Jag är faktiskt glad att det bara är så få ändå. Lägst ansträngning möjligast som vanligt hos Nintendo. (Förutom många av spelen då)

Få? 32 miljoner är väl ändå rätt rejält?

Medlem

Jag körde ett år för att spela ut lite nes spel och tetris99 men sen har jag inte orkat fortsätta.
N64 spelen som kommit verkar ju vara dåligt emulerade, jag har redan mario64 i 3D allstar packet samt sega collection.
Finns inget mer för mig att hämta där.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lasselason:

Få? 32 miljoner är väl ändå rätt rejält?

Om man jämför med hur många Switchar som är sålda så är det inte lika imponerande, men jo det är fler än det borde.

Medlem
Skrivet av jk78ki:

Om man jämför med hur många Switchar som är sålda så är det inte lika imponerande, men jo det är fler än det borde.

Fast fler än en tredjedel är ju väldigt högt genomslag. Jag använder det till att spela Snes spel och till köra M.Kart och Splatoon, 200 spänn om året, 17 spänn i månaden, funkar skitbra. Däremot är det synd att vissa av 64-spelen inte funkar som den ska. Det måste de ju fixa.

Medlem

Jag är en av dom som har den, i stort sett bara för Tetris 99.

Medlem

Jag har också onlinetjänsten... Men nu när jag tänker på det vet jag inte varför..


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Switch är nog den sämsta konsolen jag använt de senaste 20 åren, fattar inte hur folk kan köpa denna dåligt designade plastbiten.

Medlem

Har vanliga Switch Online, för att kunna spela diverse spel online och med tjejen (långdistans), kör dock månadsvis, eftersom det händer att vi inte spelar på en längre tid och då känner jag inte att jag behöver betala för det under de perioderna. Hade mer än gärna haft Expansion Pack med, eftersom jag vill gärna spela Mario Kart igen, men att bara ge möjligheten till 12 månader är så oerhört idiotiskt, om man frågar mig.

Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Switch är nog den sämsta konsolen jag använt de senaste 20 åren, fattar inte hur folk kan köpa denna dåligt designade plastbiten.

Tycker ddn är hur bra som helst.
Den ersätter kanske inte ens PS5 eller gaming PC men bra komplement och att ha med sig på resande fot tex.
Valve tycker också den är bra eftersom dom släpper en Steam Kopia på Switch
Som jag också ser fram emot 👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Tycker ddn är hur bra som helst.
Den ersätter kanske inte ens PS5 eller gaming PC men bra komplement och att ha med sig på resande fot tex.
Valve tycker också den är bra eftersom dom släpper en Steam Kopia på Switch
Som jag också ser fram emot 👍

Håller med, finns väldigt mycket bra spel. Metroid Dread senast och Shin Megami nästa vecka. Mario Party som släpptes för någon vecka sedan är också otroligt kul, vi har skrattat ordentligt här hemma.

1
Skriv svar