Vilka BRA Privata Trackers ligger uppe nu efter allt nedstängande osv?

Medlem
Vilka BRA Privata Trackers ligger uppe nu efter allt nedstängande osv?

Hej, jag och många av mina medmänniskor har förlorat en av våra bästa trackers, Piratebits.org i ett stort slag mot den ny lagen ipred...

Så nu undrar jag om ni här på Fz vet någon bra tracker som ligger uppe och inte planerar att lägga ner?

MVH Marcus!

Medlem

Detta är inte rätt ställe att fråga...

Medlem
Skrivet av Reaction:

Detta är inte rätt ställe att fråga...

Var ska jag fråga då`? =/

Medlem

Varför inte tanka från piratebay? Om nu någon ISP skulle ge bort ditt IP(vilket är väldigt tveksamt eftersom majoriteten av abonnenterna har någon sorts av "pirat" trafik), om nu detta händer så är det bara att blå neka och påpeka alla andra som har tillgång till ditt internet.

Finns inte en chans att dom kan dömma någon mot deras nekande och att det inte finns några som helst bevis som kopplar till att just den tilltalade personen ifråga satt vid datorn vid tillfället och laddade ner filen. OCh antar att du är under 18? Då kommer du med största sannolikhet bara få ett varningsbrev hem först.

Inaktiv

www.google.com <- värsta tracker sidan.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Okej jo google är ju bra, skämt åsido.

men jag vill veta någon privat tracker som är snabbare och stabilare än tpb osv

Medlem
Citat:

Allt prat samt förfrågningar och/eller tips om piratkopior, fildelningsprogram är förbjudet.

Läs regler...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Citat:

Allt prat samt förfrågningar och/eller tips om piratkopior, fildelningsprogram är förbjudet.

Läs regler...

Men det är forumet jag saknar på piratebits glömde nog nämna det... x)

Medlem

Som någon annan sa så är nog Google ett bra ställe att börja på om man vill ha bra trackers. Om det är forumet du saknar så.. Tjaa.. jag vet inte..

Medlem

Fråga på flashback

Medlem
Skrivet av Brainforest:

Fråga på flashback

Tack för tipset verkar vara en helskön sida x)

Medlem
Skrivet av Marcusdaze:
Skrivet av Brainforest:

Fråga på flashback

Tack för tipset verkar vara en helskön sida x)

Varsågod

1
Skriv svar