Trotjänaren Planetside 2 får en helt ny kontinent

Robot
Trotjänaren Planetside 2 får en helt ny kontinent

Snart firar detta mmofps 9-årsjubileum.

#Planetside-2, #Rogue-planet-games


Medlem

Ser fram emot ett Planetside 3.
2 an var kul när det släpptes. Men känns väldigt daterat senaste gångerna jag provat det.

Megadelux
Skrivet av Ronzem:

Ser fram emot ett Planetside 3.
2 an var kul när det släpptes. Men känns väldigt daterat senaste gångerna jag provat det.

Jag var inne för några veckor sedan efter ett uppehåll på 2-3 år. Allt känns kaos i menyerna, man hittar inget och det känns inte användarvänligt överhuvudtaget. Kanske jag som glömt hur man gör. Men nej.. Rent kaos.

Medlem

Jag blir alltid lika förbannad på osynliga snipers


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Kul att Wrel är kvar med dom fortfarande, ännu roligare att någon vågar satsa på spelet igen, trodde ärligt talat det var stendött.

Medlem

ultimata battlefield upplevelsen!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av renod:

Jag var inne för några veckor sedan efter ett uppehåll på 2-3 år. Allt känns kaos i menyerna, man hittar inget och det känns inte användarvänligt överhuvudtaget. Kanske jag som glömt hur man gör. Men nej.. Rent kaos.

Tokspelade vid spelsläppet men det höll bara ett par månader. Var inne ett par gånger under åren, senast förra året och upplevde också att allt var bara kaos.

Planetside1 är en av mina bästa spelupplevelser, 2an nådde aldrig fram till samma nivå för mig, allt har blivit så hetsigt och stressigt, minsta minut ”downtime” och folk går apskit över det :/


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ett av de spelen som imponerat mest på mig, och som jag inte spelar. Jag hade kul i det men fick sluta för det tar så mycket tid och blir aningen enformigt. Men jag har svårt att se varför folk väljer andra spelet än p2 om det är storskaliga slag i FPS miljö som man gillar. Det finns ju obalans, men minns det som något spelarna själva orsakat, och utvecklarna inte kommit i bukt med (kanske är annorlunda nu).

Detta och Warframe är väl de som lyckats bäst med free-to-play konceptet.

Medlem

Spelade en hel del i början. Kanske får ta å hoppa in igen en sväng.


signatur

Death by Snu Snu🥰

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Ser fram emot ett Planetside 3.
2 an var kul när det släpptes. Men känns väldigt daterat senaste gångerna jag provat det.

Precis så. Väldigt daterat. Hade hellre sett ett nytt, modernt PS3.


signatur

I drank what?

Medlem

Sjukt kul spel när det släpptes, har inte vågat gått tillbaka, och kanske ska jag inte göra det heller när man läser kommentarerna här. Spelet får leva kvar i minnet om hur bra det var, spel har en tendens att åldras på samma sätt som gammal CGI.


signatur

IDKFA

Medlem

Hade definitivt hängt med om det var ett Planetside 3. Avvaktar.

Medlem

Jo tack det har man spelat en hel del, förut.
En 3a vore inte helt tokigt

1
Skriv svar