Nu kan vi (temporärt) skapa spellägen med Battlefield 2042:s Portal Editor

Robot
Nu kan vi (temporärt) skapa spellägen med Battlefield 2042:s Portal Editor
Skägg.
10 Chambers

Kommer bara lira BC2. Inget kan stoppa mig!


signatur
Medlem

WW2 vs Modern. Sen får man balansera upp det att ww2 gubbarna är typ 80 vs 48.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Kan man ändra hur många fordon det är på kartan? Tänker rent spontant 128 tanks på El Alamein hehe

Medlem

mmmh bort med all hud skit, öka skada!!! hardxore låter som det kommer tillbaka


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

64 vs 64 Bolt-action iron sights only. 5 ammo vid spawn +2 ammo per kill och +10 per melee kill. lets go!

Medlem

Alltså det låter att Bf portal kan blir jäkligt roligt, men jag hade så satans tråkigt i betan så rejält mentalt kluven på detta spel.

Ska nog vänta och se hur portal utvecklas innan jag bestämmer mig.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Pigge88:

64 vs 64 Bolt-action iron sights only. 5 ammo vid spawn +2 ammo per kill och +10 per melee kill. lets go!

Najs, men det är väl WW1-varianten... jag hade kört WW2-varianten med automatvapen, gevär, pistoler, handgranater, Panzerfaust, Bazooka, Piat, eldkastare och eventuellt stridsvagnsminor. Och så damage x2 + FF on.

Men inga: Reacons & Beacons, flares, scopes, ammo & medcrates, trampminor, HUDs, killcams.

Det hade varit kul 😊.

Eller bara närstridsvapen...

Medlem

Sidan fungerar inte


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Verkar vara superlätt att sätta upp egen training ground eller pve missions med. Exempelvis en karta för bara en spelare i helikopter mot ett lag av ai-infanterister. Eller så kan man köra pve rush 4v12 ai där spelarna inte får respawna men ai:n får och se hur långt man kan ta sig.

Väldigt spännande att se vAd de mer avancerade skapelserna kommer resultera i. Jag vill ha en bana där man spawnar som par i en jeep och skall paja varandra med raketer eller C4 😂

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av theBoosing:

Sidan fungerar inte

Använd denna URL istället: https://portal.battlefield.com/


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

1
Skriv svar