Mafia II i sommar

Robot
Inaktiv
Mafia II i sommar

Äntligen


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Ohh, fyra dagar innan min födelsedag

Medlem

Fan va underbart, ska bli jävligt skoj. Ettan är enligt mig ett bland dom bästa spelen någonsin

Medlem
Skrivet av Mahone:

Fan va underbart, ska bli jävligt skoj. Ettan är enligt mig ett bland dom bästa spelen någonsin

kan bara instämma, spelat det 3 ggr genom åren och är inne på den 4:e rundan nu. Lite tröttsamt att det flyttats fram till aug. Hade hopppats på maj releasen som det surrades om innan. skulle bli förvånad om det inte blir ett bra spel. Nåja, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

längtar som sjutton !

Medlem

Härligt, först lite Read dead, och sen när man är klar med det spelet så kommer Mafia 2!

Medlem

Jag kommer att njuta av det här spelet precis som jag gjorde med första spelet.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Härligt med ett datum, skönt att det inte kommer nu (så många spel jag inte hunnit spela än) och just efter sommarlovet så man kan vara ute lite mer hehe.

Medlem

GOTY TOP 3 tillsammans med Mass Effect 2 och Starcraft 2!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Man kan ju aldrig riktigt lita på 2k nu längre tkr jag.. Dom har dragit ut på releasen alldeles förlänge. Men äntligen, har väntat på detta spel i snart 2 år! Så det ska bli underbart att äntligen få glida runt i en cadillac och dunka duane eddy

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Mahone:

Fan va underbart, ska bli jävligt skoj. Ettan är enligt mig ett bland dom bästa spelen någonsin

kan bara instämma, spelat det 3 ggr genom åren och är inne på den 4:e rundan nu. Lite tröttsamt att det flyttats fram till aug. Hade hopppats på maj releasen som det surrades om innan. skulle bli förvånad om det inte blir ett bra spel. Nåja, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge

Mafia är spel som är värt att vänta på. Man kan vara helt säker på att det kommer bli en enastående spelupplevelse.

Inaktiv

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D gråter av glädje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

Have a good time!

De trailers och gameplay movies verkar lida av lika mycket hybris som första spelet; dvs. snyggt + lite pangpang...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fan va najs! Har längtat efter detta i evigheter!:D

Medlem

wunderbar! Längtar som fasiken

Medlem

Har längtat efter det här spelet sedan jag först klarade ut ettan för ett x antal år sedan.

Plz make it at least half as good as the first one!!

Inaktiv

Ett grymt efterlängta spel för mig. Men fan asså! 27 augusti.... ajja.

Medlem

Äntligen ett datum! Har längtat efter en uppföljare enda sen jag spelade ut ettan för 8 år sen


signatur

Game long and prosper

Medlem

Längtar efter detta. Första spelet var grymt bra, även om jag inte hann spela klart det då..

Medlem

Finally! Tog ett tag. Tyckte ettan var riktigt bra. Så det kan bli riktigt bra.


signatur

Martin "The Sage"

Medlem

haha dom lär väl skjuta upp de igen

Medlem

Även om jag längtar efter att få testa spelet, så tror jag inte att det lever upp till all hype fansen har byggt upp.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

day one köp!!!!!

Medlem

Prisa ske gud. Äntligen!

Medlem

Kommer garanterat bli en besvikelse... tror man har råkat bygga upp förväntningarna lite mycket nu.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Kommer garanterat bli en besvikelse... tror man har råkat bygga upp förväntningarna lite mycket nu.

Bah!
Om det ens är hälften så bra som Mafia 1 var så är jag helnöjd.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Kommer garanterat bli en besvikelse... tror man har råkat bygga upp förväntningarna lite mycket nu.

Det tror jag inte, om du har sett gameplay filmerna osv. så ser grafiken mycket lovande ut. Sen är storyn en helt annan sak... Men det ser ut som att det kommer bli en bra story också, läs på joysticks hemsida!

Inaktiv

MAFIA 2 till 360 (y)


signatur

n00b

12
Skriv svar