Nattligt tidsfördriv!!

Medlem
Nattligt tidsfördriv!!

God kväll pojkar, det är så att jag för första lördagskvällen på väldigt lång tid är hemma. Har dessutom ingenting att göra. Tänkte därför kolla med er, vad på the world wide web håller er vakna hela natten ?
tipsa gärna, och helst inget som kostar, lite för sent på kvällen för att gå och handla spel eller dylikt nu ^^.
Söker alltså något att fördriva tiden med i natt på datorn :)!

Medlem

Sök watch (insert show name here) online for free på google! Mer behöver man inte.

Medlem

Dead Space

lite annat jag ofta gör är att kolla på anime


signatur

Rawr

Medlem
Medlem
Skrivet av Famest:

God kväll pojkar, det är så att jag för första lördagskvällen på väldigt lång tid är hemma. Har dessutom ingenting att göra. Tänkte därför kolla med er, vad på the world wide web håller er vakna hela natten ?
tipsa gärna, och helst inget som kostar, lite för sent på kvällen för att gå och handla spel eller dylikt nu ^^.
Söker alltså något att fördriva tiden med i natt på datorn :)!

Du är alltid välkommen in på IRC


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av Famest:

God kväll pojkar, det är så att jag för första lördagskvällen på väldigt lång tid är hemma. Har dessutom ingenting att göra. Tänkte därför kolla med er, vad på the world wide web håller er vakna hela natten ?
tipsa gärna, och helst inget som kostar, lite för sent på kvällen för att gå och handla spel eller dylikt nu ^^.
Söker alltså något att fördriva tiden med i natt på datorn :)!

Du är alltid välkommen in på IRC

Thank youuu, loggar in så snart mina gäster har lämnat mig :D!

Medlem
Skrivet av Famest:
Skrivet av Greger:
Skrivet av Famest:

God kväll pojkar, det är så att jag för första lördagskvällen på väldigt lång tid är hemma. Har dessutom ingenting att göra. Tänkte därför kolla med er, vad på the world wide web håller er vakna hela natten ?
tipsa gärna, och helst inget som kostar, lite för sent på kvällen för att gå och handla spel eller dylikt nu ^^.
Söker alltså något att fördriva tiden med i natt på datorn :)!

Du är alltid välkommen in på IRC

Thank youuu, loggar in så snart mina gäster har lämnat mig :D!

Vad bra, jag tror IceMan kommer behöva lite uppmuntran


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Huuuäuäuääuuääääääuuuuäääää jag är 26år gammal nu


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

ut2004 lirades här innan, nu är det mixande
Helt underbart att äntlligen få igång ableton som jag vill, kanske blir nån mix för fz framöver


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av huxflux:

ut2004 lirades här innan, nu är det mixande
Helt underbart att äntlligen få igång ableton som jag vill, kanske blir nån mix för fz framöver

inte hört så mycket om ableton, ingen av mina musikproducerande vänner använder det, men jag kan tänka mig att testa det själv nu när jag ändå har massa tid över. Något som är särskilt bra med programmet ?

Medlem
Skrivet av IceMan:

Huuuäuäuääuuääääääuuuuäääää jag är 26år gammal nu

Grattis! 26 är inte så farligt!

Medlem
Skrivet av Famest:

God kväll pojkar, det är så att jag för första lördagskvällen på väldigt lång tid är hemma. Har dessutom ingenting att göra. Tänkte därför kolla med er, vad på the world wide web håller er vakna hela natten ?
tipsa gärna, och helst inget som kostar, lite för sent på kvällen för att gå och handla spel eller dylikt nu ^^.
Söker alltså något att fördriva tiden med i natt på datorn :)!

Sök lite på aliens, UFOn och andra konspirations-teorier,

Medlem
Skrivet av IceMan:

Huuuäuäuääuuääääääuuuuäääää jag är 26år gammal nu

Låter som häxan i Banjo & Kazoee


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Tja, Quake Live är lättillgängligt och roligt


signatur

Videomupp

Inaktiv

Jag sover på natten

Medlem
Skrivet av Lusen:

Jag sover på natten

Sova kan man göra när man är död.

Travian och erepublik är två bra tidsfördriv. Särskilt erepublik om man engagerar sig politiskt eller militärt.

Medlem

Man kör ju DotA!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av TysN:

Man kör ju DotA!

omg nooo!

Wmw eller MMW ska det vara =D


signatur

Rawr

Medlem

Fan Pliskin. Du vet hur jävla beroendeframkallande det är och nu blev jag torsk igen:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv
Skrivet av Robins:

Omegle

Defintivt

Medlem
Skrivet av Famest:

God kväll pojkar, det är så att jag för första lördagskvällen på väldigt lång tid är hemma. Har dessutom ingenting att göra. Tänkte därför kolla med er, vad på the world wide web håller er vakna hela natten ?
tipsa gärna, och helst inget som kostar, lite för sent på kvällen för att gå och handla spel eller dylikt nu ^^.
Söker alltså något att fördriva tiden med i natt på datorn :)!

Har inte du sagt tack och adjö till forumet?
För övrigt så porrsurfar man givetvis i ditt läge, du skall inte behöva fråga en sån enkel sak.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Medlem

kollar på gametrailers pa screwattack videos, bäst är ju angry video game nerd eller AVGN som recenserar gamla spel o konsoller

Inaktiv

www.snotr.com

herba/mina på WoW

läsa nyheter och alla kommentarer FZ.se www.bluesnews.com www.shacknews.com
www.worthplaying.com

Brukar läsa slashdot och dn och läsa manga på onemanga, röka och dricka te, om jag är vaken på natten, precis som på dagen lol, kanske lite streaming filmer och anime, jaja beats att cykla mitt in natten och bli skraj när en uggla hoar så man hamnar i diket.

Medlem

http://svinstian.blogspot.com/

Dålig med uppdateringar nuförtiden, men om man aldrig varit där har du några härliga timmar framför dig.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar