FZ 25 år – Lars "Mr Battlefield" Gustavsson snackar... Battlefield!

Robot
FZ 25 år – Lars "Mr Battlefield" Gustavsson snackar... Battlefield!
Medlem

Kung!


signatur

Styret upp och däcken ner

Avstängd

Ska han inte berätta om hur den dog också?

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Ska han inte berätta om hur den dog också?

Bara för att den inte faller dig i smaken längre, betyder inte att den har dött

Avstängd
Skrivet av Bawzan:

Bara för att den inte faller dig i smaken längre, betyder inte att den har dött

Buhu.

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Ska han inte berätta om hur den dog också?

Släpps ett spel idag som jag inte tror du har missat. Så serien lever fortfarande

Medlem

Mycket trevlig intervju med intressanta frågor och svar som gav både insikt och en inblick i vad som både var och hur det har blivit. Tack för den!

Medlem

Sicken flöjt.

Medlem
Skrivet av Thane:

Släpps ett spel idag som jag inte tror du har missat. Så serien lever fortfarande

Namnet är kvar men inte "själen"

R.I.P Battlefield.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av Er1kssoN:

Namnet är kvar men inte "själen"

R.I.P Battlefield.

Vad som definieras som själen har väl ändrats gång på gång. Bad Company är långt ifrån ”själen”. Max 32 spelare och fokus på rush. Men ändå räknas BC2 som ett av de bästa spelen av många fans.

Medlem

Battlefield 3 var början på fallet. Det var ögonblicket då jag kände FIFA-vibbarna för första gången. Det hade ingenting som fick mig att känna att detta var ett nytt och originellt spel längre.

Ion
Medlem

Väldigt mysig pod! Tack!

Medlem
Skrivet av Bawzan:

Bara för att den inte faller dig i smaken längre, betyder inte att den har dött

Ta en titt på den brinnande sopcontainer som de precis släppt för betalda sellouts och stackare som varit dumma nog att förköpa de dyra versionerna..

Skulle säga att Battlefield är stendött. Lite som James Bond.. du kan kalla det vad du vill för att du äger rättigheterna till namnet men det gör det inte till vad du kallar det.

Medlem

Kul intervju känns som man kom mer nära in på Mr Battlefield! Tack för alla Battlefield moments

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Mognare svar än så hade jag förvänta mig till och med från dig, men bra att du visar ditt riktiga jag. En stor mansbebis som lipar för minsta lilla

Medlem
Skrivet av henkka:

Ta en titt på den brinnande sopcontainer som de precis släppt för betalda sellouts och stackare som varit dumma nog att förköpa de dyra versionerna..

Skulle säga att Battlefield är stendött. Lite som James Bond.. du kan kalla det vad du vill för att du äger rättigheterna till namnet men det gör det inte till vad du kallar det.

Det är inte dött bara för att DU tycker så

Avstängd
Skrivet av Bawzan:

Mognare svar än så hade jag förvänta mig till och med från dig, men bra att du visar ditt riktiga jag. En stor mansbebis som lipar för minsta lilla

Hahaha.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av burkmopp:

Mycket trevlig intervju med intressanta frågor och svar som gav både insikt och en inblick i vad som både var och hur det har blivit. Tack för den!

Tack! Det var en trevlig pratstund.


signatur
Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Buhu och hahaha är perfekta svar på typ 99% av alla dina inlägg i alla trådar.
Men förstår att du inte har ett bättre svar än så, känns som du tänkt klart

Avstängd
Skrivet av Bawzan:

Buhu och hahaha är perfekta svar på typ 99% av alla dina inlägg i alla trådar.
Men förstår att du inte har ett bättre svar än så, känns som du tänkt klart

Jaha?

Medlem

Grymt bra och intressant avsnitt. Gillar starkt dessa intervju poddar ni har gjort. Är detta sista med Calle tro? Keep up the good work🙂🤘

Medlem

Nog saknar man gamla Dice, på samma sätt som man saknar gamla Blizzard. Jag säger inte att det inte skulle ha något med mig att göra, men nog måste det finnas fler skäl.

Eller, ja, okej - fair enough: man == jag.

Carry on!

Avstängd
Skrivet av Chrille_H:

Ska han inte berätta om hur den dog också?

100% detta. Nuvarande BF är ett hån mot namnet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av 80sGlamRock:

Grymt bra och intressant avsnitt. Gillar starkt dessa intervju poddar ni har gjort. Är detta sista med Calle tro? Keep up the good work🙂🤘

Japp, detta var sista jag gjorde innan jag slutade. Redaktionen får svara på om det finns en plan att fortsätta.


signatur
Medlem

Lars "Det är fixat till release" Gustavsson.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Japp, detta var sista jag gjorde innan jag slutade. Redaktionen får svara på om det finns en plan att fortsätta.

Misstänkte detta var sista. Du gjorde det väldigt bra🙂. Och finns säkert någon annan på FZ som kan intervjua också. För detta måste ni fortsätta med😎

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av 80sGlamRock:

Misstänkte detta var sista. Du gjorde det väldigt bra🙂. Och finns säkert någon annan på FZ som kan intervjua också. För detta måste ni fortsätta med😎

Tack! Det var ett riktigt trevligt projekt att avsluta FZ-åren med och vi får se om det dyker upp liknande grejer. Det är fördelen med pandemin ändå, det ha blivit lättare att få till intervjuer på det här viset när alla kan sitta på sinna respektive kammare.


signatur
1
Skriv svar