Persona 5 bekräftat

Robot
Medlem
Persona 5 bekräftat

Fan va nice.
Älskade 3:an och 4:an. Hoppas dom behåller jap tal bara.


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

kul för alla persona-nördarna:)
har aldrig kört nåt av spelen men serien verkar ha en väletablerad fanbase både i öst och väst.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Förvånar mig dock inte om det släpps till andra format också. Hoppas de lyckas göra spelet så bra som möjligt samt utveckla det sociala systemet från Persona 4. Det ska ju kännas som en titel till denna generationen också. Annars kan de lika gärna utveckla det till PS2.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Jag har gett mig på att spela första Persona och jag måste säga att spelen har utvecklats korrekt i alla fall, satan va' segt ettan är. Tvåan har jag inte testat än däremot, men trean och fyran är mumma!

Inaktiv

Inte provat nån, men hört att de ska vara riktigt bra (och innehålla en del grind )
Personligen hoppas jag på att de blir exklusivt, multiplatform spel brukar inte bli så bra som de borde.

Medlem

Oh yea! Trean är nog det bästa JRPG jag spelat faktiskt. Fyran är egentligen ett bättre spel men tappar lite i storyn jämfört med trean. Enligt mig då.

Sjukt bra spel båda två iaf. Femman är ett galet givet köp.

Medlem

YES Nu måste jag bara spela klart trean och fyran innan den kommer.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Finns dom tidigare spelen att få tag på med endast engelsk text?

Medlem

burkmopp: Antar att du söker japanskt tal med engelska subs? Jag tror inte det finns... men jag tycker de engelska rösterna är helt ok. Och det brukar jag inte göra.

Skulle dock också föredra odubbat om möjligheten fanns.

Kommentaren gäller enbart 3:an o 4:an dock. Övriga spel har jag ingen koll på.

Medlem

burkmopp: Antar att du söker japanskt tal med engelska subs? Jag tror inte det finns... men jag tycker de engelska rösterna är helt ok. Och det brukar jag inte göra.

Skulle dock också föredra odubbat om möjligheten fanns.

Kommentaren gäller enbart 3:an o 4:an dock. Övriga spel har jag ingen koll på.

Medlem

Tack för svaret. Synd, väldigt synd. Det har varit det som hittills hållit mig tillbaka från ett köp då det är så dialog tungt.

Får väll se vad framtiden kan komma att bringa!

Tills dess att dom hajat till och gjort om rätt behåller jag mina pengar.

Dumt att skippa spelen bara för en sån sak. Inte spelat fyran ännu, men trean har en riktigt bra dubb så det var i alla fall inget jag störde mig på.

Medlem
1
Skriv svar