FZ Game Jam 2021 - Deadline för deltagarna idag! Samt - då får ni spela!

Robot
FZ Game Jam 2021 - Deadline för deltagarna idag! Samt - då får ni spela!

Peppa deltagarna under de sista skälvande timmarna i årets spelskaparhändelse.

#fz-game-jam-2021


Medlem

Super kul tävling! Hoppas detta blir ett årligt återkommande inslag i många år! Kul att se allas kreativitet!

Frilansare
Skrivet av Evil_Teddiz:

Super kul tävling! Hoppas detta blir ett årligt återkommande inslag i många år! Kul att se allas kreativitet!

Hoppas vi också

Medlem

Det har varit jättekul att jamma. Samtidigt rätt slitit och det är med en blandad känsla av tomhet och lättnad jag skickar in mitt bidrag. Nu ska det bli roligt att koppla av och spela allas spel!

Medlem

Det ska bli kul att testa alla spel på torsdag!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av RiddarKatig:

Det har varit jättekul att jamma. Samtidigt rätt slitit och det är med en blandad känsla av tomhet och lättnad jag skickar in mitt bidrag. Nu ska det bli roligt att koppla av och spela allas spel!

Håller med på allt du sa där

Medlem

Jag har haft jättekul med att försöka skapa ett spel men hann tyvärr inte i mål. Lärt mig mycket och nästa gång så är jag säkert med igen fast då med ett spel att bidra med innan deadline. Ser fram emot att testa vad andra skapat.

Medlem

Varit superkul1 Supertrist att inte kunna avsluta nu när jag är bortrest. Blir helt klart så att jag avslutar spelet de kommande veckorna, då utanför tävlingen. Men är en superkul tävling som gett mycket inspiration och fått mig att sätta igång och greja igen. Får göra en bättre planering nästa år och öva mina UE-skills till dess.

Medlem

Ni som tyvärr inte hinner klart, skulle ni ändå kunna tänka er att visa upp något av det ni gjort? En screenshot på något halvfärdigt eller någon sprite eller vad som helst. Eller bara berätta vad ni hade för spelidé? Vore roligt att se...

Skribent

Grymt jobbat av alla som deltagit, vare sig man hann slutföra eller inte!

Frilansare

Lade till några extra timmar på Jam-deadlinen så att nattugglor får köra ända in i kaklet (06:00 imorgon bitti)!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Lade till några extra timmar på Jam-deadlinen så att nattugglor får köra ända in i kaklet (06:00 imorgon bitti)!

Great det kommer chefen tacka dig för imorgon xD

Edit: Då var det inlämnat.

Speed Escape.
Hann verkligen inte med allt jag ville göra men fick ju faktiskt klart ett spelbart spel


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Lade till några extra timmar på Jam-deadlinen så att nattugglor får köra ända in i kaklet (06:00 imorgon bitti)!

Satt igår kväll och trodde att det var den 15:e kl 24 som var deadline.. men upptäckte sedan att jag tagit fel på datum. Så då satt jag till 2:30

Oavsett - nu har jag skickat in Para25, blev lite stressigt mot slutet. Kanske kommer en hot-fix patch om det är något vitalt som gått snett.


signatur

Devil Reef - Isometric Roguelike / Dungeon Crawler. Release 2024

1
Skriv svar