Looter-shootern Outriders får äntligen nytt innehåll – idag!

Robot
Looter-shootern Outriders får äntligen nytt innehåll – idag!

Och dessutom en hel expansion nästa år.

#Outriders, #People-can-fly, #nyhetstips


Medlem

Jag spelade till endgame och sen några timmar där men var katastrof hur det fungera så slutade.

Verkar som de fixat allt, förbättrat och lite till så ska bli roligt att köra igen. Alla spelversioner ska också nu vara i sync så alla kan spela med alla. Multiplayer är också förbättrad så det ska fungera mycket bättre.

Medlem

Har patchen släppts eller?

Medlem

"... vilket innebar att spelare mer eller mindre tvingades att skapa karaktärer med maximal fps om de ville ha de bästa belöningarna."

Ja, om man spelade med bara 30 fps fick man bara dålig loot!

Dps ska det självklart stå.

Undrar om royalties uteblev eftersom spelet var så sjuuuuukt buggigt när det släpptes. Warhammer: Inquisitor och Outriders är nog de två buggigaste spelreleaser jag någonsin varit med om. Spelet kraschade seriöst 30 gånger om dagen samt att det drogs med en massa andra problem. Jag drogs även med ett problem att dodge-funktionen buggade ur så jag spelade spelet mer eller mindre helt utan den, vilket verkligen inte rekommenderas. Trots att jag rapporterade det ganska detaljerat ganska omgående så blev den buggen inte fixad först nu för nån vecka sedan...

Skönt iaf att de tog bort timern. Känns som alla spel som vanligt vill ta efter Blizzard, denna gången från Diablo 3s Greater Rifts som hade tidsbegränsningar. Det är sällan det är kul att behöva stressa igenom spel om de inte är byggda på att en tidsaspekt ska finnas med. Det var ett sjukt irriterande system i Outriders så det är bra att de tar bort det.

Medlem
Skrivet av lajklajk:

Har patchen släppts eller?

Blev tillgänglig kl 17

Medlem

Det är ingen som vet om det, absolut ingen. 600 pers online just nu på Steam.. Så det var garanterat döden för Outriders, devsen kommer inte röra spelet igen haha.

Medlem

Kommer lira lite imorron när jag har mer tid. Men ingen tid för expeditions är den absolut bästa ändringen.
Det är fruktansvärt tråkigt i alla spel nu mer att "svårt" betyder rusa igenom spelen så snabbt du kan, vilket samtidigt betyder att alla builds, grupp kombinationer o.s.v. beroende på spel inte går att spela.

Medlem

YES äntligen kan man skippa satans jävla timer på expeditions! sämsta saken de kunde gjort mot endgame blir roligt med alla nya ändringar att återkomma å testa alla klasser


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Men kära FZ...

"... vilket innebar att spelare mer eller mindre tvingades att skapa karaktärer med maximal fps dps om de ville ha de bästa belöningarna."

Ja, nu blev det ju mycket bättre när det står "maximal fps dps" istället.

Detaljer och det är nog ingen som bryr sig men jag tyckte det var lite roligt ändå...

Medlem

Spelade några timmar igår och nu är det riktigt kul igen. Man får tillräckligt med saker för mödan, inga timers som förstör spelet och varje multiplayer match fungera nu perfekt från min sida.

Spelet skulle släpps som det är nu.

Kommer lägga en del tid på det nu och ser fram emot expansion. Så de lyckades riktigt bra med denna uppdateringen

Medlem

Har bara spelat solo. Jag tycker att kampanjen var riktigt underhållande även om det blev tradigt med upprepningen av fiender. Endgamet känns ju bara som horder av 2 olika fiende att mörsa ner med olika bakgrundsscener. Jag har verkligen ingen top gear, men det känns som att jag sällan får något som förbättrar. Så nu ligger det på is lite.

1
Skriv svar