Rykte: Fear 3 utannonseras nästa månad

Robot
Rykte: Fear 3 utannonseras nästa månad
Medlem
Rykte: Fear 3 utannonseras nästa månad

Men alltså allvarligt jag har köpt Fear spelen men 2an var tamefan inte det minsta läbbigt , miljöerna osv var riktigt snygga men de lyckas inte få till skräck-elementen.

Fråga mig inte vad de gör fel, men spel som tex Penumbra är bland det läskigaste jag kört och även de tidiga Resident Evil.

Att bli psykiskt påverkad , gör mer för mig än att bli överröst med monster, Deadspace var någonstans mitt imellan , ganska förutsägbart.

Inaktiv

alrite! who was it!? huh? who fucked that bitch!?!?

Medlem
Medlem

Mjäk.

Gillade inte FEAR 2, det var så myckert förändrat. Jag vill ha de gamla härliga (mkt plastiga!) vapnen som man använde i 1an m.m.. så tror inte jag kommer bli så förtjust i det här spelet heller:(


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jag spelar bara FEAR spelen för att jag är en sucker för slow mo action och flygande kroppsdelar.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jag gillade 2:an, kändes ambitiöst gjort. Synd dom inte va mer fantasifulla me skräcken. De märktes ju att dom verkligen hade försökt, men skräckmomenten "klingade" liksom inte!

Medlem

Ser framemot detta. Gillade verkligen ettan och tvåan (även om tvåans skräckmoment kändes lite meh). Men varför heter spelet F.3.A.R? Tycker inte alls om när utvecklare ska byta ut bokstäver med siffror i sina speltitlar. Ser så löjligt ut.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

De hade ju tagit bort det som gjorde ettan så bra. Nämligen den suveräna AI'n. Fienden flankade en, skjöt nerhållande eld och lobba granater så man blev fastlås. Detta gjorde att man hela tiden fick röra sig snabbt och taktiskt. Det var som bortblåst i 2'an.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Ettan var väldans bra.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

men usch va fult med F3AR
vad ska fyran heta då? FE4R? eller F34R kanske? XD

nä men fan hoppas spelet blir bättre än 2an.

har köpt samtliga spelen hittils (expansionerna till 1an med)
hoppas verkligen på att 3an inte blir lika o-läskig som 2an

Trevligt, det ser jag framemot...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av fzusr:

men usch va fult med F3AR
vad ska fyran heta då? FE4R? eller F34R kanske? XD

Näää, fattar du väl, att F34R sparar de till Fear 34.
Doh!

Medlem

Vad jag skulle vilja veta är varför spelhuset envisas med att driva vidare samma storyline bortom all rimlighet? Första FEAR avslutades med en trevlig cliffhanger (bokstavligen), men de borde ha stannat där. Hade jag skrivit manus skulle jag ha slängt in en syster istället efter tvåan, eller kanske direkt efter ettan.

Det här kan man se i alla sorters profithungriga företag, och till viss del kan jag väl förstå varför man vill mjölka ur ett koncept. Men om manusförfattarna hade fått lite extra tid på sig att skapa skulle vi se myyyycket bättre kvalite i berättelserna. Som det är nu är det väldigt ofta bara första delen i en spelserie som har en riktigt bra story.

Medlem

No! Run, its the shitty game from hell

Medlem

Driv3r.

Vi minns alla hur bra det gick.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

F.E.A.R 2 var helt underbart! Gillade inte ettan lika skarpt.
Däremot hade jag hellre hoppats att utvecklarna satsat på No One Lives Forever 3!

Fear2 var så jävla tråkigt att jag inte ens spelade klart det. Tråkig korridorsshooter som inte var ett dugg läskigt. Tror jag klarar mig om jag skippar trean.

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Fear2 var så jävla tråkigt att jag inte ens spelade klart det. Tråkig korridorsshooter som inte var ett dugg läskigt. Tror jag klarar mig om jag skippar trean.

Korridorshooter e ju det , det ska vara i såna här läge... annars försvinner ju hela atmosfären.

Inaktiv

ge mig No One Lives For3ver ist!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

1
Skriv svar