Överraskning! Rollspelet Ruined King: A League of Legends Story har släppts

Robot
Överraskning! Rollspelet Ruined King: A League of Legends Story har släppts
Medlem

Har ett par frågor, hur långt är spelet och är det open world?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Skribent
Skrivet av Kleptoman:

Har ett par frågor, hur långt är spelet och är det open world?

20–30 timmar har utvecklaren sagt. Jag har inte full koll på upplägget, men det ska finnas en världskarta man färdas på till olika dungeons och dylikt, med sidouppdrag man kan tackla lite som man vill.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

20–30 timmar har utvecklaren sagt. Jag har inte full koll på upplägget, men det ska finnas en världskarta man färdas på till olika dungeons och dylikt, med sidouppdrag man kan tackla lite som man vill.

Så standard oldschool jrpg, från tiden innan ffvii
(Som dq fortfarande levererar)

Medlem

Det händer mycket i LoL världen nu. Började kolla på Arcane igår och den är riktigt bra. Kan vara den snyggast animerade serien jag sett.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Det händer mycket i LoL världen nu. Började kolla på Arcane igår och den är riktigt bra. Kan vara den snyggast animerade serien jag sett.

Håller med, den är verkligen snygg!

Medlem

Definitivt intresserad. Inväntar några recensioner innan jag bestämmer mig. Det finns tillräckligt med spel i min backlogg.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Det händer mycket i LoL världen nu. Började kolla på Arcane igår och den är riktigt bra. Kan vara den snyggast animerade serien jag sett.

Blev överraskad över hur bra den var. Jag hade förvisso väldigt låga förväntningarna men ändå. Gillar också att Netflix släpper 3 avsnitt i veckan istället för 1 (men hade givetvis föredragit att få alla med en gång).


signatur

“Silence is golden, but duct tape is silver”

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Det händer mycket i LoL världen nu. Började kolla på Arcane igår och den är riktigt bra. Kan vara den snyggast animerade serien jag sett.

Riktigt bra serie ju! 😍

Medlem
Skrivet av Mesmerize:

Håller med, den är verkligen snygg!

Skrivet av Roonak:

Blev överraskad över hur bra den var. Jag hade förvisso väldigt låga förväntningarna men ändå. Gillar också att Netflix släpper 3 avsnitt i veckan istället för 1 (men hade givetvis föredragit att få alla med en gång).

Skrivet av Kavakava83:

Riktigt bra serie ju! 😍

Jag blev så sjukt imponerad precis i början av första avsnittet av hur galet levande ansiktsanimationer dom har också. Jag fastnade direkt.

Sen gillar jag storyn också. Kan inget om världen i LoL men den verkar intressant.


signatur

PSN: MrOakenborn

1
Skriv svar