Call of Duty: Vanguard ska redan få gratishelg

Robot
Call of Duty: Vanguard ska redan få gratishelg

Testa det från och med imorgon och fram till måndag.

#Call-of-duty-vanguard, #Sledgehammer-games


Medlem

Jag befinner mig i något limbo. Jag gillar MW (2019) och BFV men har haft svårt för nya BF2042 och jag är inte jättesugen på Vanguard i andra världskriget-miljö.
Det kommer säkert sluta med att jag köper båda två ändå. Faan!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Cold War fick väl också en tidig gratis helg? Kommer ihåg att många ville utnyttja det för att snabbt levla cold War vapen till warzone.

Inaktiv

Ugh, ska man orka?

Medlem

Vi gillar BF men väntar nu på release på fredag, så vi kommer tanka detta imorgon och dra en test för att se vad CoD handlar om. Tydligen skall det vara grafiskt mycket snyggare och bättre tryck i vapnen.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv
Skrivet av anon_79617:

Ugh, ska man orka?

Ja, Vanguard är kul, bra optimerat, roliga banor, bra vapenmodding och bra ljud Värt ett test i alla fall.

Medlem
Skrivet av anon_78917:

Ja, Vanguard är kul, bra optimerat, roliga banor, bra vapenmodding och bra ljud Värt ett test i alla fall.

Ja det är förvånadsvärt bra - dock hade jag gärna sett mindre prylar på vapnen. Jag föredrar när de håller sig clean..dvs ironsights osv. Men jag gillar spelet annars (har inte brytt mig med SP delen)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av anon_78917:

Ja, Vanguard är kul, bra optimerat, roliga banor, bra vapenmodding och bra ljud Värt ett test i alla fall.

Skrivet av Ankh:

Ja det är förvånadsvärt bra - dock hade jag gärna sett mindre prylar på vapnen. Jag föredrar när de håller sig clean..dvs ironsights osv. Men jag gillar spelet annars (har inte brytt mig med SP delen)

Jaså minsann.
Kanske ska testa ändå då.
Som gammal Arma milsim spelare kan jag inte låta bli att störa mig lite på hur överdrivet CoD kan bli i vapenväg.
Jag kan stänga av den delen av hjärnan så länge det inte blir helt orimligt och fånigt. Bilden till artikeln får mig bara att sucka.
Jag kanske är konstig men så är det.
Tyckte MW 2019 var ok de första månaderna, sen kom det lila tracers, glitter och annat skräp.

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Ja det är förvånadsvärt bra - dock hade jag gärna sett mindre prylar på vapnen. Jag föredrar när de håller sig clean..dvs ironsights osv. Men jag gillar spelet annars (har inte brytt mig med SP delen)

Jao, jag tycker personligen att de hittat en bra balansgång i vanguard. Oftast finns det ingen fördel att använda ironsights men i Vanguard ger det ju faktiskt en aim down sight bonus som andra sikten inte har samt att det finns 2(?) olika iron sight på varje vapen.

Avstängd

Tack men nej tack. Räcker med det jag sett och hört, inte intresserad.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Jag befinner mig i något limbo. Jag gillar MW (2019) och BFV men har haft svårt för nya BF2042 och jag är inte jättesugen på Vanguard i andra världskriget-miljö.
Det kommer säkert sluta med att jag köper båda två ändå. Faan!

Dont do it! Finns säkert andra spel du kan lägga dina pengar på. Om folk ändå köper spelen fast man tycker att spelen ser sådär ut och efter all kritik. Så lär ju aldrig bli någon ändring, inte förens de förlorar köpare och spelare. Tycker om du verkligen känner att du måste köpa båda spelen, vänta lite, se vad som kommer förändras/patchas upp. Inte så du förlorar något på att vänta, inte så att du missar något.

Medlem

Antar att detta är ett knep för att stjäla spelare från Battlefield 2042 snarare än ett tecken på att det går dåligt för Vanguard?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Baronova:

Antar att detta är ett knep för att stjäla spelare från Battlefield 2042 snarare än ett tecken på att det går dåligt för Vanguard?

Lite både och tror jag

Medlem

Måste ju vara för att konvertera Halo och BF fansen

Bra ljud i Vanguard !
Skrivet av anon_78917:

Ja, Vanguard är kul, bra optimerat, roliga banor, bra vapenmodding och bra ljud Värt ett test i alla fall.

Inte om man jämför med Coldwar,
Förövrigt så tror ja man skapar bättre ljud när man rapar i en tom colaburk.

Medlem

Jag är nöjd och förbokade Vanguard efter betan.
Gillade inte alls BF5-betan. Ingenting kändes bra.


signatur

autograph

Medlem

Gratis är gott, men trailers/promo för det här spelet har kännts såååå... Konstigt och larvigt.
Jag gillade verkligen början på COD serien. 1,2 och 4. Det har blivit så bananas över de flesta spel. Vad hände med "less is more".
Men jag är väl inte målgruppen helt enkelt.

Medlem
Skrivet av Lowlife talibans:

Inte om man jämför med Coldwar,
Förövrigt så tror ja man skapar bättre ljud när man rapar i en tom colaburk.

Vilken plattform spelar du på? Tänkte om det kanske är skillnad mellan exempelvis PS4 och PS5.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Måste ju vara för att konvertera Halo och BF fansen

Som en viss Pod sa på dagens avsnitt. "Microsoft ger EA en pungspark"

Inaktiv
Skrivet av Lowlife talibans:

Inte om man jämför med Coldwar,
Förövrigt så tror ja man skapar bättre ljud när man rapar i en tom colaburk.

Menar du att cold war är bättre optimerat, har bättre ljud och mer modifikationer på vapen? Bättre kartor kanske är en smaksak men om du påstår att det andra inte stämmer har du nog inte spelat något av spelen.

Avstängd

COD är spelens McDonalds så...

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

COD är spelens McDonalds så...

Får du äta gratis på McDonalds på helgerna? Löneförmån kanske?

Avstängd
Skrivet av Bawzan:

Får du äta gratis på McDonalds på helgerna? Löneförmån kanske?

Nej, men eftersom du inte förstod jämförelsen. Låt mig förtydliga så det blir lättare för dig att förstå. Om Call of duty vore en maträtt så är det skräpmat från McDonalds. Det ser trevligt ut när man tittar på menyn men när man får burgaren i handen är det en trött och tråkig sak.

Medlem

Vart tankar man gratis helgen? Hittar det ingenstans


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Ren kontring mot release av BF2042 i helgen?

Medlem
Skrivet av Hymer:

Vart tankar man gratis helgen? Hittar det ingenstans

https://www.blizzard.com/en-us/
Download
Battle.net


signatur

autograph

1
Skriv svar