Hallå, Halo! Infinite-betan lockar hundratusentals Steam-spelare

Avstängd
Skrivet av papagoja:

"Y" för att chatta med andra. Vet inte hur man kan stänga av volymen på AI:n specifikt.. Sänka "Voice" volume kanske?

Såvitt jag vet har det alltid varit 50 kills för att vinna i Team Slayer.. Vill du ha längre matcher så finns det Big Team Battles. Förövrigt kollade jag igenom mina senaste matcher lite snabbt och en match ligger mellan 7-15 minuter, lite drygt (normal & BTB).

På "Y" får jag bara upp team chatt dock? Försökt byta kanal med tab etc men gör antagligen fel då eller?

7-15 fortfarande väldigt kort enligt mig.

Medlem
Skrivet av General White:

7-15 fortfarande väldigt kort enligt mig.

Då finns det andra spel för dig.

Avstängd
Skrivet av papagoja:

Då finns det andra spel för dig.

Ja, det gör ju faktiskt det. Ingen brist, med min backlog...

Medlem

Jösses steam recensionerna från folk där är inte så snälla alla gånger iaf.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Pettor:

Inte spelat Halo mp sen 1an släpptes till PC. Hade riktigt kul! Skön arena-shooter känsla på det hela!

Själva nivåsystemet är rätt kasst, om man inte köper battle pass. Jag gick upp en nivå och fick en bakgrundsbild medan de intressanta var låst bakom betalvägg. Är det samma om man köper spelet när det väl släpps? Antar att mp är fristående free-to-play.

Hade riktigt kul med CTF; verkligen saknat det spelläget! Nostalgi nu när CTF nästan helt tagits bort från moderna spel. Det jag möjligen saknade var en stor CTF-karta med flera fordon, 16 spelare osv. Är detta något som kommer vid stora släppet?

Störde mig även på alla laddningar och att när matchen väl startar behöver man glo på någon töntig animation. Tycker det är viktigt att ett sådant här spel snabbt kommer igång och inte spenderar massa tid på att hålla mig borta från att spela. Känns som en konstig trend jag sett i andra spel t.ex. Quake champions. I Overwatch och i princip alla gamla spel är tid att jag trycker Play till att jag får kontrollera en karaktär mycket kort.

Glömde nästan hur otroligt irriterande kommentatorn är. Kanske går stänga av för det är verkligen cringe varje gång!

Big Team Battle har 12v12 CTF med fordon.

Medlem
Skrivet av General White:

7-15 fortfarande väldigt kort enligt mig.

Efter att ha lirat en del nu så håller jag faktiskt med dig, önskar möjligheten till längre matcher fanns.

12
Skriv svar